دستگیری 3 دزد با 76 مورد سرقت در مینودشت + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ مسعود فروزان، جانشین رئیس پلیس استان گلستان گفت: طرح عملیاتی ظفر8 با بسیج کلیه نیروها و امکانات و با همکاری رده های پلیس های تخصصی بامداد دیروز در شهرستان مینودشت به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی هدف از این طرح را افزایش ضریب امنیتی و ارتقا توان عملیاتی پلیس عنوان کرد و گفت: در این طرح 3 سارق حرفه ای و سابقه دار پس از مدت ها کار اطلاعاتی و پلیسی شناسایی و طی یک عملیات هدفمند پلیسی دستگیر شدند.
وی گفت: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهمان به 75 فقره انواع سرقت Stealing از جمله سرقت موتورسیکلت، اماکن خصوصی ، گوشی تلفن همراه و طلا و جواهرات اعتراف کردند.
این مقام انتظامی همچنین گفت:در همین راستا و در بازرسی از مخفیگاه متهمان 20 دستگاه گوشی تلفن همراه ، 17 عدد کارت عابر بانک ، 6 النگو طلا ، 2 حلقه انگشتر ، 3 قطعه اشیا عتیقه و دیگر لوازم سرقتی کشف شد.
جانشین رئیس پلیس استان گلستان برخورد با خرده فروشان و عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر Drugsرا از دیگر فعالیت های پلیس در طرح ظفر 8 عنوان کرد و گفت: در این عملیات 22 متهم تحت تعقیب و 17 فروشنده مواد مخدر دستگیر و 39 معتاد Addicted متجاهر نیز جمع آوری شدند.
فروزان همچنین گفت : با تلاش ماموران انتظامی در این عملیات 69 دستگاه موتور سیکلت و 5 دستگاه خودرو متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
وی با تقدیر از تعامل و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی با نیروی انتظامی در اجرای موفقیت آمیز این طرح خاطر نشان کرد: این طرح استمرار داشته و در سایر شهرها و نقاط مختلف استان نیز برگزار خواهد شد.
جانشین رئیس پلیس گلستان در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطر نشان کرد: این گونه افراد بایستی خود را با هنجارهای موجود در جامعه وفق دهند در غیر این صورت با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلمبرداری مرد آبادانی از صحنه قتل خودش + فیلم و عکس

ناگفته های مادر جوان اعدامی همدان / چرا اعدام نشد و چرا غافلگیرانه بالای دار رفت + عکس

اعدام قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی در ملأعام + عکس

تنبیه عجیب دختر دانش آموز در آبادان / موهای بلند او را با قیچی بریدن تا ناظم مرد مدرسه نبیند!

شوهرم با دوست صمیمی ام ارتباط پنهانی داشت / آن دو را زیر نظر گرفتم فهمید شوهرم با زن دیگری هم ازدواج کرده است

شوهر سیاه دل زنش را تکه تکه کرد / این مرد در قزوین اعدام شد

ازدواج عروس جوان با مرد خیالی / نادیا همه را جادو کرد!

ربات صیغه‌یاب جیب 400 مرد بوالهوس را در کشور خالی کرد

سقوط دختر 17 ساله از کوه جاده امامزاده داوود / کیوان مرا به آنجا برده بود + عکس

اصابت شهاب سنگ به قائمشهر / استانداری مازندران چه گفت؟

سهیل در شب تولد درحالت مستی به من تجاوز کرد! + عکس

تجاوز وحشیانه به زن کارمند تهرانی در پارک / مرد معتاد به اعدام محکوم شد+عکس

کدخبر: 379132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟