احضار داعشی های تقلبی پردیس کورش/ دستگیری دلالان بازار سیاه دلار تهران

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار حسین رحیمی گفت:دستگیر شدگان امروز دارای سابقه قبلی هستند و اقدام به التهاب آفرینی در بازار و قیمت ارز می کردند.

وی ادامه داد: خرید و فروش ارز و دلالی در این بازار شنیع و زننده است چرا که انتظار داریم مردم و صرافان همراه باشند تا از وقوع التهاب در بازار جلوگیری شود.

رحیمی با اشاره به اینکه در ساعات بامدادی امروز با مسوولان بانک مرکزی جلسه داشتیم و مقرر شده است که همه نیازهای مردم در زمینه خرید ارز دانشجویی و دارویی و ..همراهی کنند؛ این امیدواری داده شده است که هیچ کمبود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی افزود: دو صرافی اخطار پلمب گرفته اند و ۳۰ صرافی مورد رصد قرار گرفته اند. رصدهای اطلاعاتی ماموران پلیس تا بازگشت آرامش به بازار ارز و طلا همچنان ادامه دارد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح برخورد با دلالان در حاشیه اجرای طرح برخورد با مخلان بازار Store ارز با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اتفاق رخ داده در پردیس سینمایی کوروش که در آن برای تبلیغ فیلم سینمایی Movie به وقت شام ساخته ابراهیم حاتمی کیا عده‌ای در پوشش داعش ISIS به این مجتمع حمله ور شده بودند، گفت: اقدام رخ داده در پاساژ کوروش کار خلافی بود و بدون هماهنگی با پلیس Police انجام شد.
رحیمی افزود: افراد متخلف در این اقدام شناسایی و عاملان آن به پلیس احضار شدند.
وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره وضعیت برخی از کافی شاپ‌ها در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران و شایعات مطرح شده در این خصوص نیز گفت: بیش از 10 روز است که پلیس در محدوده این خیابان حضور کامل داشته و هیچ رفتار و تخلف غیرمجازی رخ نداده است. البته در یکی دو کافی شاپ تخلفاتی رخ داده بود که نسبت به پلمب این واحدهای صنفی اقدام شد.
رییس پلیس پایتخت همچنین درباره برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در نقاط مرکزی تهران نیز گفت: نمایشگاه گل و گیاه با توجه به مراجعات زیادی که داشته برای مردم مزاحمت‌هایی ایجاد کرده و من امیدوارم قبل از اینکه پلیس بخواهد در مورد برخی از این نمایشگاه‌ها ورود کند خود نمایشگاه‌ها نسبت به تمهیدات ایمنی آن فکری کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تنبیه شوک آور دختر آبادانی بخاطر مرد بودن ناظم مدرسه! / جزییات شکایت از خانم مدیر + تصویر سند

4 شبانه روز تجاوز خواستگار کینه جو به دختر جوان در خانه مجردی / وسوسه های مسعود کار دستم داد!

تجاوز گروهی به زن 21 ساله در آشپزخانه رستوران + عکس

فوری / شلیک 4 موشک به ریاض

آبروی دختر ایرانی در خواستگاری مرد عرب ریخت

دردسر برای دختر آرایشگر تهرانی به خاطر موبایل مرد همسایه

تجاوز وحشیانه به زن کارمند تهرانی در پارک / مرد معتاد به اعدام محکوم شد+عکس

پسر مُرده پیش ازاهدای اعضای بدنش زنده شد! + عکس

وصیت نامه عاشقانه زن 18 ساله اردبیلی قبل از خودکشی

قتل همسر 35 ساله و دایی 60 ساله در یک ماجرای ناگفته! / در جیرفت رخ داد

مراوده سیاه دختر جوان تهرانی با فرزین / زن و مردی در پارک جنگلی مرا از مرگ نجات دادند + عکس

مرگ دختر نوجوان هنگام سلفی گرفتن +عکس

قتل دختر 3 ساله با روح شیطانی عمه!

 

کدخبر: 378912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟