حجم ویدیو: 5.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ناصر غلامی دادستان آبادان ضمن اشاره به اینکه ماه گذشته انتشار سریع و گسترده کلیپی در فضای مجازی بازتاب منفی و حتی تند افکار عمومی را در پی داشت، گفت: در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی شخصی با چهره ای آشکار در حال آزار و اذیت یک قلاده سگ است.
وی افزود: به لحاظ اهمیت موضوع، مراتب توسط اداره محیط زیست شهرستان و نیروی انتظامی در قالب دو فقره گزارش به دادگستری منعکس شد که بلافاصله پرونده های مربوطه با یکدیگر ادغام و به شعبه یک بازپرسی ارجاع شد که وی نیز دستورات قضایی قاطع برای دستگیری متهم را صادر و ابلاغ کرد.
دادستان آبادان گفت: در جریان تحقیقات ادامه دار برای شناسایی هویت فرد متهم، اداره اداره محیط زیست شهرستان آن را شناسایی و اعلام کرد.
غلامی گفت: دستگاه قضایی شهرستان ضمن احترام به افکار عمومی، به دور از هرگونه تاثیرپذیری از هیجانات و احساسات به طور مستمر پیگیر شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم توسط نیروی انتظامی بود تا اینکه در هفدهم اردیبهشت ماه امسال فرد متهم توسط نیروی انتظامی دستگیر و به طور سریع و با دستور قضایی به بازداشتگاه منتقل شد.
وی ضمن اشاره به اینکه تحقیقات انجام شده حاکی از مسروقه بودن سگ مزبور داشت و متهم نیز در بازپرسی به این موضوع اقرار کرد، افزود: در جریان بازپرسی متهم اقرار کرد که به هنگام آزار و اذیت سگ، شرب خمر کرده بود.
غلامی گفت: متهم یاد شده با صدور قرار تامین کیفری به دستور بازپرس شعبه یک دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان روانه زندان Prison شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

4 شبانه روز تجاوز خواستگار کینه جو به دختر جوان در خانه مجردی / وسوسه های مسعود کار دستم داد!

تجاوز گروهی به زن 21 ساله در آشپزخانه رستوران + عکس

فوری / شلیک 4 موشک به ریاض

آبروی دختر ایرانی در خواستگاری مرد عرب ریخت

دردسر برای دختر آرایشگر تهرانی به خاطر موبایل مرد همسایه

تجاوز وحشیانه به زن کارمند تهرانی در پارک / مرد معتاد به اعدام محکوم شد+عکس

پسر مُرده پیش ازاهدای اعضای بدنش زنده شد! + عکس

وصیت نامه عاشقانه زن 18 ساله اردبیلی قبل از خودکشی

قتل همسر 35 ساله و دایی 60 ساله در یک ماجرای ناگفته! / در جیرفت رخ داد

مراوده سیاه دختر جوان تهرانی با فرزین / زن و مردی در پارک جنگلی مرا از مرگ نجات دادند + عکس

مرگ دختر نوجوان هنگام سلفی گرفتن +عکس

قتل دختر 3 ساله با روح شیطانی عمه!

 

کدخبر: 378727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟