به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ جواد صفایی، رئیس پلیس آگاهس استان البرز پیش از ظهر امروز سه‌شنبه (18 اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره پلیس Police آگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: درپی وقوع و افزایش سرقت Stealing باطری خودرو در سطح استان و ایجاد ناامنی و نارضایتی شهروندان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.
وی در ادامه بابیان اینکه طبق اقدامات موشکافانه مأموران پلیس آگاهی استان البرز از دوربین‌های مداربسته موجود در محل‌های مورد سرقت قرارگرفته مشخص شد که سارقان سه نفر هستند، افزود: سارقان، سرقت‌ها را با استفاده از سه خودرو پژو پارس، زانتیا و پژو ۴۰۵ انجام می‌دادند اما پلاک‌های خودروها را به طرز ماهرانه‌ای با گل‌ولای استتار می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی این استان پس از اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان‌های فردیس و شهریار شدند، خاطرنشان کرد: متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
به گفته وی در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
صفایی با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی شدند، افزود: سارقان پس از مواجهه با دلایل و شواهد پلیس لب به اعتراف گشودند و اذعان داشتند که با خودروی زانتیا و پژو پارس و پژو ۴۰۵ در ساعات ۲ الی ۵ صبح با استفاده از شیوه تخریب قفل و کرکره مغازه‌ها اقدام به سرقت می‌کرده‌اند و لوازم مسروقه که بیشتر باطری خودرو بود را به خریداران اموال مسروقه می‌فروختند.
وی همچنین از دستگیری دو مال‌خر خبر داد و گفت: این دو نفر اموال مسروقه را از سارقان می‌خریدند که طی یک قرار صوری با همکاری متهمان، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان ‌البرز با بیان اینکه متهمان دارای سابقه کیفری هستند، گفت: سارقان تاکنون به سرقت از مغازه فرش‌فروشی در استان قزوین، سرقت از منزل در شهرستان فردیس، سرقت از تعداد زیادی باطری فروشی و غیره اعتراف کرده‌اند.
به گفته وی متهمان به همراه پرونده تشکیل‌شده به دادسرا اعزام و سپس راهی زندان Prisonشدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

 مرگ دختر زیبای مدلینگ در خلوتگاه پزشک 41 ساله !+عکس

جزییات ترور مسلحانه 2 بسیجی در خوزستان

حرکات نمایشی وحشت آور حمله داعش به کوروش تهران مجازات شلاق دارد! + عکس عجیب

حمله وحشیانه مدیرشرکت به کارمند زن برای پنهان ماندن ارتباط شوم / این زن از مدیر باردار شده بود

3 ساعت تجاوز وحشیانه یک زن در شب خلوت + عکس

مهدی قصد داشت به زور با منشی شرکتم همخوابی کند!

وقتی زن صیغه ای شوهرم به دیدن من آمد دنیا روی سرم خراب شد!

اعتراف قاضی قتل به اشتباه خود در دستگیر یک جوان + عکس

حکم بی نظیر قاضی تهران برای پیوند فک متهم به صورت شاکی!+ عکس

خودکشی نیوشای 17ساله از طبقه نهم یک ساختمان در افسریه + جزئیات

گفتگو با قاتل تیمسار در غرب تهران! + عکس

ناگفته های تلخ مادر نگار 17 ساله / فکر می کنم پای زن غریبه به زندگی ام باز شده است! + فیلم و عکس

کدخبر: 378588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟