به گزارش گروه جنایی رکنا، اواخر سال ۸۳ مرد میانسالی هراسان با کلانتری شهرری تماس گرفت و از پیدا شدن بقایای جنازه یک انسان از چاه خانه ای متروکه خبر داد. وقتی مأموران به خانه متروکه رفتند با مرد میانسال روبرو شدند. وی که ترسیده بود به ماموران گفت: مدتی است ملک قدیمی را خریده ام تا در آن ساخت و ساز کنم .تصمیم داشتم قبل از شروع ساخت و ساز چاه خانه قدیمی را تخلیه کنم .اما هنگام تخلیه چاه با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدم. بقایای جنازه یک انسان داخل چاه قرار داشت.

بقایای جنازه با کمک آتش نشانان از چاه بیرون کشیده و با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. تلاش برای افشای هویت قربانی آغاز شده بود که پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد مرد میانسال به خاطر خفگی جان سپرده‌است.با تکمیل تحقیقات روشن نشانی های روی جنازه با نشانی های مرد گمشده ای به نام احمد که از دو ماه قبل خانواده‌اش ناپدید شدن وی را اعلام کرده بودن مطابقت دارد. به این ترتیب خانواده احمد به پزشکی قانونی رفتند تا آزمایش DNA از آنها دریافت شود. پسر و دختر احمد اعلام کردند پدرشان دو ماه قبل برای انجام یک معامله از خانه بیرون ر فت و دیگر بازنگشت.

وقتی پزشکی قانونی اعلام کرد DNA دریافت شده از جسد متلاشی قابل تشخیص نیست خانواده احمد به بانک ژنتیک معرفی شدند. با بررسی و تحقیقات تکمیلی در بانک ژنتیک روشن شد جنازه متعلق به احمد است .به این ترتیب اولیای دم پیگیری پرونده شدند و برای قاتل The Murderer پدر ۴۳ ساله شان قصاص خواستند .اما با گذشت ۱۴ سال از این ماجرا هیچ ردی از قاتل یا قاتلان به دست نیامد .به این ترتیب راز جنایت Crime خاموش برملا نشد و اولیای دم درخواست کردند تا دیه از صندوق بیت المال به آنها پرداخت شود. آنها دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار حاضر شدند و درخواست دیه از بیت المال را مطرح کردند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با درخواستاولیای دم موافقت کرد. به این ترتیب قرار شد تا دیه احمد از صندوق بیت المال به خانواده اش پرداخت و پرونده مختومه شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصمیم شوم 3 دختر دبیرستانی در یک شب در نقده / نفر سوم منصرف شد!

اقدم عجیب پدر ثروتمندترین عروس دنیا + عکس

خودکشی وحشتناک سحر 23 ساله در افسریه تهران

زن صیغه ای قربانی فاش نشدن راز پنهان تازه داماد! + عکس

داماد شب عروسی به سر خود شلیک کرد! + فیلم و عکس

خودکشی زن شوهردار پس از ملاقات شیطانی با یک جوان در خلوتگاه

مرگ تازه داماد در رقابت عشقی! + عکس

اعتراف کثیف خوانند معروف مرد از ارتباطات خود و همسرش با دیگران+عکس

آتش زدن پدر به خاطر ریختن یک استکان چای! / در یافت آباد تهران رخ داد

فوری / خودسوزی در محل سخنرانی رئیس جمهور در نیشابور + فیلم

زشت‌ترین دختر دنیا در گینس چگونه زیبا شد ؟! + عکس‌های باورنکردنی

پاسگاه پلیس کوهدشت را به رگبار بستند

اولین فیلم از اعترافات پدرشکنجه گر نگار / نگار آرزو دارد پیانیست شود + جزییات و تصاویر دردناک

کدخبر: 378159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟