درگیری 2 دختر با مأموران گشت ارشاد یک توطئه بود / پلیس زن بارها به دختران گل هدیه داده بود!

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران با اشاره به فیلم جنجالی درگیری یکی از مأموران زن گشت ارشاد با دو دختر جوان و هجمه‌های سنگینی که بعد از آن به پلیس وارد شد، گفت: در این ماجرا دو خانم با کلماتی بسیار زشت و رکیک به مأمور ما که به آنها تذکر داده بود حمله‌ور شدند، در فیلمی که بخشی از آن منتشر شده کاملاً واضح است که این دختران از چه کلمات رکیکی استفاده می‌کنند. خوب، بعد از این خودتان شاهد بودید که چه فضاسازی کردید.

رحیمی ادامه داد: این اتفاق درحالی افتاد که این مأمور زن، بارها به زنان و دختران این شهر گل هدیه داده بود و آنها اطلاع کامل داشتند که این خانم هر روز در آن نقطه از پارک طالقانی انجام وظیفه می‌کند لذا با نیت درگیری وارد صحنه شدند تا فیلمی تهیه کرده و به آن دختر معلوم الحال بدهند.

وی اضافه کرد: پس از این فضاسازی‌ها و هجمه‌هایی که علیه پلیس و مأموران ما شد همه تصور کردند ما با این فضاسازی‌ها می‌ترسیم و صحنه را خالی می‌کنیم، اما ما در مقابل 200 هزار شهید این مرزوبوم چه جوابی بدهیم و چگونه می‌توانیم عقب‌نشینی کنیم و در محکمه الهی چه پاسخی خواهیم داشت؟

رئیس پلیس تهران تأکید کرد: شما معلمان و یکایک آحاد جامعه اگر دقایقی به این موضوعات توجه کنید متوجه می‌شویم که امروز کشورمان در چه وضعیتی قرار دارد و هر یک از ما چه مسئولیتی به‌عهده داریم؛ مگر می‌توانیم عقب‌نشینی کنیم.

رحیمی با ابراز اینکه نیروی انتظامی و پلیس خادم مردم بوده و در مقابل اشرار و مجرمان با قدرت می‌ایستد گفت: یکی از رویکردهای حساس و مهم ما رویکرد اجتماعی است و امروز 5 هزار و 730 نفر به‌عنوان پلیس افتخار 8 هزار و 320 نفر به‌عنوان فرهنگیار ترافیکی و بیش از یک میلیون دانش‌آموز تحت عنوان همیاران پلیس ما را جهت ارتقای امنیت و فرهنگ ترافیکی و پلیسی یاری می‌دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نقش بدل ایرانی مسی در فیلم غیراخلاقی داخل دبیرستان مشهدی / زن مطلقه و دخترش بازیگران اصلی بودند

کلاهبرداری میلیاردی شوهر جوان از بیوه ثروتمند تهرانی + عکس

پدر پزشک تبریزی: عروسم به ما قرص لاغری داد وخودش هم خورد! / پسرم بیگناه است!

دختر حاکم دوبی کجاست؟ / ناگفته های تینا دوست صمیمی لطیفه +عکس

فروش آخرین اقامتگاه رضاشاه! + عکس

خواستگار قمی گوش برادر دختر مورد علاقه اش را برید!

نقشه کثیف یک آرایشگر برای ایدزی کردن مشتریان و دوستانش + عکس

8 ماه زندان برای مرد جوان که بدون اجازه زن دوم گرفت! + عکس

حرکت عجیب مرد آتش‌نشان برای جلوگیری از خودکشی یک زن از طبقه ششم + فیلم و عکس

وصیت‌نامه عجیب یک قاتل زن + عکس

ثانیه های حیاتی برای نجات «محمدپرهام» 8 ماهه + عکس

رویا مادرش را پس از 22 سال پیدا کرد / مرا بی رحمانه رها کردند و اصلا دنبالم نبودند! + عکس

کدخبر: 377969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟