رسیدگی به این پرونده از شامگاه دوشنبه 5‌مهر‌سال‌95 همزمان با درگیری مرگبار تازه دامادی با پدر زنش مقابل کلانتری‌132 نبرد از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد.

قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران که همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شده بود دریافت مرد 60 ساله فوت شده ساعتی قبل در درگیری با نامزد دخترش حالش بد و بعد از انتقال به بیمارستان فوت می‌شود.

دختر مرد فوت شده که موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: چندی قبل پسر جوانی به نام ستار همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام آمد و نامزد شدیم. قرار بود به زودی مراسم ازدواجمان را برگزار کنیم. چند ساعت قبل از حادثه Incident دو نفری برای خرید به بازار Store رفتیم، اما به خاطر موضوعی با هم مشاجره لفظی کردیم.

ستار مرا به شدت کتک زد و من تصمیم گرفتم به کلانتری بروم و از او شکایت کنم. ستار مرا به جلوی کلانتری رساند و من هم موضوع را تلفنی به پدرم اطلاع دادم. لحظاتی بعد پدرم به کلانتری آمد و پس از شکایت وقتی به داخل خیابان آمدیم، ستار را دیدیم که پدرم عصبانی و با او درگیر شد. هنوز دقایقی از درگیری آنها نگذشته بود که پدرم ناگهان روی زمین افتاد و من او را بلافاصله به بیمارستان رساندم، اما متأسفانه پدرم فوت کرد. دختر جوان در ادامه گفت: من از نامزدم به اتهام قتل پدرم شکایت دارم.

پس از این مأموران ستار را به عنوان مظنون حادثه دستگیر کردند. وی در بازجویی‌ها گفت: ما به خاطر موضوعی ساده با هم درگیر شدیم که نامزدم موضوع را به پدرش تلفنی خبر داد. وقتی اصرار کرد برای شکایت به کلانتری برود، او را با خودروام رساندم‌. وقتی پدرش را دیدم خیلی عصبانی بود و یقه مرا گرفت. در حالی که من هم یقه‌اش را گرفته بودم ناگهان حالش بد شد و روی زمین افتاد. من اصلاً با او درگیر نشدم و او را کتک نزدم و اطمینان دارم مرگ پدر زنم یک اتفاق بود.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد مرد 60‌ساله به دستور قاضی منافی‌آذر برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد تا اینکه مدتی بعد پزشکی قانونی علت اصلی مرگ مرد 60 ساله را سکته قلبی اعلام کرد و تازه داماد را دراین حادثه 5‌درصد مقصر دانست. پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی اولیای‌دم به این نظریه اعتراض کردند و پرونده به دستور قاضی در اختیار کمیسیون پنج‌نفره قرار گرفت. چند روز قبل کمیسیون پنج‌نفره پزشکی قانونی تازه داماد را در حادثه مرگ پدر زنش 5‌درصد مقصر دانست. بدین ترتیب پرونده پس از تحقیقات تکمیلی برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم از ضربات شمشیر به سر نگار 7 ساله توسط پدر رزمی کار + فیلم وحشتناک 16+

اولین فیلم از لحظه برخورد نفتکش سانچی ایرانی با کشتی چینی + فیلم تکاندهنده

قتل عام بی رحمانه 90 اسب‌ کولبران در اشنویه + عکس

زوایای پنهان از پرونده قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی + عکس منتشر نشده از قاتل

اخاذی زن شیطان صفت از مردان پولدار +عکس

نقشه شوم برای رقیب عشقی + عکس

اعدام مخوف ترین قاتل سریالی 10 زن در شیراز + عکس

قتل برای مخفی ماندن ارتباط شیطانی عروس + عکس

مومیایی کشف شده کجا دفن شد؟! / ناگفته های عجیب فرماندار شهر ری

چانه زنی ممنوع / خط و نشان ظریف به ترامپ

مبارزه جالب یک حیوان مادر با مار پیتون برای نجات توله اش+ فیلم

مرگ تلخ جوان زندانی به خاطر ایدز در زندان کرج + عکس

دردسر بزرگ برای ستار به خاطر کتک زدن نامزدش هنگام خرید عروسی

 

کدخبر: 377551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟