مرگ تلخ جوان زندانی به خاطر ایدز در زندان کرج + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ششم تیرماه سال 92 یک مرد 27 ساله به نام فرید در خیابان اردشیر امام زاده به طرز مشکوکی جان سپرد. شواهد نشان می داد این مرد در دعوا با دو برادر کشته شده است. تلاش برای ردیابی متهمان فراری آغاز شده بود تا اینکه پلیس 20 روز بعد دو برادر به نام های امید و حمید را بازداشت کرد.

امید در بازجویی ها گفت: سال ها بود که با فرید دوست و همسایه بودیم. فرید اما موتورمان را گرفته بود و پس نمی داد. به همین خاطر من و برادرم برای پس گرفتن موتور با او درگیر شدیم. من او را هل دادیم که سرش به دیوار برخورد کرد و روی زمین افتاد. فرید چند ماه قبل تصادف Crash شدیدی کرده و ضربه مغزی شده بود. وقتی سر فرید به دیوار برخورد کرد از سرش خون جاری شد و من و برادرم از ترس او را همراه خودمان به خانه بردیم. برادرم حتی دست و صورت فرید را شست و به او غذا داد. صبح زود وقتی از خواب بیدار شدیم متوجه شدیم فرید نفس نمی کشد. من و برادرم که ترسیده بودیم فرار Escape کردیم و مادرمان ماجرا را به پلیس اطلاع داد.

حمید نیز حرف های برادرش را تایید کرد اما او فقط چند ماه بعد در زندان Prison رجای شهر به خاطر ابتلا به بیماری ایدز HIV جان سپرد.

به این ترتیب امید در شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و مادر قربانی از طرف خودش و نوه صغیرش برای وی حکم قصاص خواست. در آن جلسه قضات دادگاه اولیای دم را به مصالحه با دریافت دیه دعوت کردند و مادر قربانی گفت حاضر است با دریافت 300 میلیون تومان اعلام گذشت کند.

سپس هیات قضایی به متهم مهلت چند ماهه داد تا رضایت بدون قید و شرط اولیای دم را جلب کند. اولیای دم اما با گذشت چند ماه از این ماجرا اعلام کردند از این تصمیم منصرف شده و با دریافت مبلغ بیشتری حاضر به گذشت هستند.

چون امید نتوانست مبلغ مورد درخواست اولیای دم را بپردازد او بار دیگر در شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge متین راسخ و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه مادر قربانی اعلام کرد با مبلغ بیشتری از 300 میلیون تومان حاضر به مصالحه است.

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: من و فرید با هم دوست بودیم و من هرگز نمی خواستم او را بکشم. فرید به خاطر عمل جراحی که انجام داده بود تحت درمان قرار داشت.او برای اینکه پول بیمارستان را ندهد قبل از پایان دوره درمانش از بیمارستان فرار کرده بود. به همین خاطر حالش خوب نبود. وقتی با او درگیر شدم به آرامی او را هل دادم ولی به محض اینکه سرش به دیوار برخورد کرد بریدگی های عمل جراحی مغزی که انجام داده بود بار دیگر شکافت و از سرش خون جاری شد.

وی ادامه داد: خانواده ام یک خانه به ارزش تقریبی 300 میلیون تومان دارند که همه دارایی آنهاست. پدر و مادرم حاضرند خانه شان را بفروشند و به اولیای دم بپردازند ولی اولیای دم با دریافت این مبلغ حاضر به مصالحه نیستند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده امید را از اتهام قتل Murder عمدی تبرئه و وی را به خاطر قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم از ضربات شمشیر به سر نگار 7 ساله توسط پدر رزمی کار + فیلم وحشتناک 16+

اولین فیلم از لحظه برخورد نفتکش سانچی ایرانی با کشتی چینی + فیلم تکاندهنده

مرگ تلخ جوان زندانی به خاطر ایدز در زندان کرج + عکس

دردسر بزرگ برای ستار به خاطر کتک زدن نامزدش هنگام خرید عروسی

رهبر کره شمالی برای زنش غیرتی شد! + عکس

علت غرق شدن ۲ غواص در جزیره قشم چه بود؟ + عکس دو قربانی

جسد گردشگر کویر نزدیک پالایشگاه قم پیدا شد / او 30 روز پیش گمشده بود + فیلم

اعتراف ترامپ به هم خوابی با زن معلوم الحال / حق سکوت هم دادم! + عکس

اقدام شوم پسر 12 ساله با دختری 5 ساله همسایه در اتاق خوابش!

سرنوشت هولناک نوزاد رها شده در جنگل / جای دندان حیوانات روی بدن او بود! + عکس

۲ غواص هنگام آموزش در سواحل قشم غرق شدند + اسامی و جزئیات

فوری / پدر کرجی به خاطر دار زدن نگار 17 ساله دستگیر شد + عکس

جسد برهنه زنی جوان در جنگل پیدا شد/ او با خشونت آزار و اذیت شده بود +عکس

وقتی سرزده به خانه رفتم دخترم را در وضعیت بد در کنار مرد غریبه دیدم!

 

کدخبر: 377541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟