جمشید دزده در آبادان دستگیر شد + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان با توجه به افزایش پرونده های کیف قاپی و گوشی قاپی دستور داد تا تیمی از ماموران کلانتری 15 آبادان برای دستگیری عامل این سرقت Stealing ها وارد عمل شوند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی از طعمه های سارق حرفه ای پی بردند دزد The Thief جوان برای قدرت نمایی پس از سرقت با چاقو ضربه ای به طعمه هایش زده است که در بررسی دوربین های مداربسته در محل های سرقت تصویر این سارق حرفه ای که جمشید نام دارد به دست آمد.

تیم پلیسی در کاوش های پلیسی متوجه شدند که جمشید 29 ساله 16 سابقه سرقت دارد و معروف به « جمشید دزده» است.

همین کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه وی را در منطقه جمشید آباد آبادان ردزنی کنند و روز شنبه 8 اردیبهشت ماه امسال این سارق حرفه ای در عملیات پلیسی دستگیر شد.

جمشید پس از دستگیری ادعا کرد که در زمان سرقت مواد روانگردان استفاده کرده و نمی داند در زمان دزدی theft چه اتفاقی افتاده است و این در حالیست که وی از سوی 7 تن از طعمه هایش شناسایی شده است.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 376765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟