قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز نیز بر همین اساس صدور حکم متهم را به بررسی بیشتر و شور در این باره موکول کردند.

 رسیدگی به این پرونده از شهریور سال گذشته به‌دنبال درگیری مرگبار دو جوان ورزشکار در یکی از ساختمان‌های مسکن مهر هشتگرد در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. مأموران پس از حضور در محل دریافتند سعید با ضربه سنگ به سر دوستش او را به قتل Murder رسانده است. متهم که با مشاهده مأموران قصد فرار Escape داشت با شلیک گلوله پلیس زمینگیر شد؛ پس‌از انتقال متهم به بیمارستان وی تحت بازجویی قرار گرفت و به‌ قتل اعتراف کرد. این متهم از زندان Prison به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ر یاست قاضی Judge هدایت رنجبر و قاضی یزدانپور – مستشار دادگاه - انتقال یافت و تحت محاکمه قرار گرفت.در ابتدای جلسه پدر و مادر مقتول از قضات خواستار قصاص قاتل The Murderer فرزندشان شدند.

متهم در دفاع از خود گفت: دوسالی می‌شد که با مقتول دوست بودم. همبازی فوتبال بودیم و بیشتر اوقات با هم تمرین می‌کردیم. روز حادثه Incident به‌خاطر مصرف مواد مخدر Drugs حالت عادی نداشتم نمی‌دانم چه شد وقتی که دوستم به آپارتمانم آمد با هم درگیر شدیم او را از بالکن به بیرون پرت کردم و با یک سنگ که کف زمین افتاده بود ضربه‌ای به سرش زدم نمی‌دانستم چه کار می‌کنم.... الان هم بشدت پشیمان هستم... من مستحق اعدام execution هستم. پس‌از پایان اظهارات متهم وکیل تسخیری وی در جایگاه قرارگرفت و در دفاع از موکلش گفت: براساس گواهی پزشکی قانونی سعید دچار اختلال روانی است و امکان دارد در اثر مصرف مواد مخدر بیماری‌اش تشدید شده و هنگام ارتکاب جنایت Crime شرایط عادی نداشته است. بنابراین با توجه به ابهامی که در گواهی پزشکی قانونی وجود دارد از قضات خواستار تأیید گزارش سم شناسی موکلم هستم.

قضات هم در پایان جلسه با توجه به طرح این موضوع از سوی وکیل تسخیری برای تصمیم‌گیری درباره سرنوشت متهم وارد شور شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شرایط طلاق فوری در تهران!

اولین عکس از چهره بدون پوشش قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی+ جزئیات اعتراف

قتل مرموز عروس سر سفره عقد / محمد داماد جوان چه گفت؟ + عکس

شاهین مرا به زور به خانه اش برد / همسایه های این شیطان صفت به دادمهناز رسیدند

مرد افغان نیمه شب با نیت شوم وارد خانه ویلایی همسایه شد + عکس

رسوایی یک مرد به خاطر فروش 3 دختر نوجوانش به مرد شیطان صفت

دختر 15 ساله راز ارتباط شرم آور مادرش با مرد همسایه را می دانست

سگ های ولگرد کودک 7 ساله را در رزن کشتند

اعتراف تازه قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی / او در برابر خواسته شومم مقاومت کرد + عکس

سومین اسیدپاشی هولناک در تبریز !

واکنش عجیب مدیرعامل سازمان بهشت‌ زهرا به قیمت نجومی قبرها

مرد جوان 999 دختر را مورد آزار و اذیت قرار داد + عکس

 

کدخبر: 376708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟