نقشه شاهرخ برای ارتباط شیطانی با 2 خواهر تهرانی / میترا آبروی او را نزد همسایه ها برد! + عکس

چند روز قبل مأموران پلیس از حادثه Incident آدم‌ربایی در آپارتمان Apartment مسکونی در شرق تهران با خبر و راهی محل شدند. بررسی‌ها نشان داد ساعتی قبل پسر جوانی، دختری را به زور ربوده و برای اجرای نیت شومش به خانه‌اش برده که همسایه‌ها متوجه می‌شوند و دختر جوان هم برای فرار Escape از دست آدم‌ربا از بالکن خانه خودش را به داخل حیاط پرتاب می‌کند.

یکی از همسایه‌ها گفت: در خانه نشسته بودیم که صدای فریادهای کمک خواهی دختری از واحد شماره یک به گوشمان رسید. کنجکاو شدیم و همراه تعدادی از همسایه‌ها به در واحد شماره یک رفتیم، اما صدا قطع شد و دقایقی بعد دوباره صدای فریاد دختر جوان از داخل خانه بیرون آمد. برای بررسی موضوع، زنگ آپارتمان را زدیم که پسر همسایه در خانه آمد و مدعی شد همراه دوستانش تئاتر تمرین می‌کند. پس از تذکر به او در حال رفتن به خانه‌هایمان بودیم که صدای مهیبی از داخل حیاط شنیدیم. دختر جوان در حالی که بدنش به شدت درد گرفته بود بعد از پریدن از بالکن واحد یک به داخل حیاط از ما درخواست کمک کرد و گفت پسر صاحبخانه او را ربوده است که ما هم موضوع را به پلیس خبر دادیم.

آشنایی عاشقانه در اینستاگرام به آدم‌ربایی ختم شد

دختر جوان هم با طرح شکایتی گفت: مدتی قبل از طریق اینستاگرام با پسر جوانی به نام شاهرخ آشنا شدم. او خودش را مهندس کامپیوتر معرفی کرد و مدعی شد عاشق من شده است. ارتباط ما ادامه داشت و هر روز به هم نزدیک‌تر می‌شدیم تا اینکه متوجه شدم شاهرخ قبلاً با خواهرم رابطه دوستی داشته است.

بنابراین رابطه‌ام را با شاهرخ قطع کردم و از او خواستم مرا فراموش کند، اما شاهرخ نه تنها ارتباطش را قطع نکرد بلکه همیشه مزاحمم می‌شد. او می‌گفت عکس‌های مرا در پیج اینستاگرام خواهرم دیده است و عاشق من شده است. من به پیام‌های او جواب نمی‌دادم تا اینکه تهدید کرد عکس‌های شخصی خواهرم را در فضای مجازی پخش می‌کند. به خاطر ترس از آبروی خانواده‌ام مجبور شدم به پیام‌های او جواب بدهم تا اینکه به بهانه دادن عکس‌های شخصی خواهرم با من قرار گذاشت.

وقتی سر قرار رفتم با تهدید مرا به آپارتمان محل سکونتش برد و درها را قفل کرد و خواست نیت شومش را اجرا کند که با داد و فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک کردم. او مدام مرا تهدید می‌کرد تا سکوت کنم، اما فریادهای من باعث شد همسایه‌ها‌به در خانه او بیایند و من هم از فرصت استفاده کردم و از بالکن به داخل حیاط پریدم که همسایه متوجه شدند و به مأموران پلیس خبر دادند.

اعتراف به آدم‌ربایی عاشقانه

پس از طرح این شکایت پرونده برای دستگیری متهم فراری به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران یک روز بعد از حادثه متهم فراری را دستگیر کردند.

متهم 26‌ساله پس از دستگیری ابتدا جرم Crime خود را انکار کرد، اما وقتی با مدارک و دلایل روبه‌رو شد به جرم خود اقرار کرد. وی گفت: مدتی قبل عکس‌های میترا را در اینستاگرام خواهرش دیدم و عاشق او شدم. به همین خاطر ابتدا با خواهرش ارتباط دوستانه برقرار کردم تا به میترا نزدیک شوم و ابراز علاقه کنم. من خیلی تلاش کردم با او ارتباط برقرار کنم، اما میترا وقتی فهمید با خواهرش ارتباط دوستانه داشته‌ام ارتباطش را با من قطع کرد. بعد از آن بود که نقشه آدم‌ربایی او را طراحی و اجرا کردم تا به هدفم برسم اما موفق نشدم.

متهم در ادامه با دستور بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی تهران قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جسد بدون لباس دختر 17 ساله در اتاق خواب پدرش بود + عکس

فیلمبرداری شوم از خلوتی سیاه 2 نوجوان آبادانی

فوری / ایمان حسینی مقدم اعدام شد / او 40 زن و دختر تهرانی را آزار داده بود + عکس

زن 48 ساله در خانه معشوقه شوهرش پنهان شد و دست به اقدام وحشتناکی زد + عکس

برادرم را از روی انگشترش شناختم / داعشی ها صورتش را در مجلس به رگبار بسته بودند!

پدربزرگ 200 کیلویی روی نوه‌اش نشست و او را کشت !+ عکس

ملیحه شوهردار نمی دانست دل به مرد 2 زنه داده است! / شوهر در تعقیب بود

دکتر زیبایی زنان تهرانی را بی هوش می کرد و به دام شوم می کشاند / یک دختر لو داد + عکس

پرویز پرستویی یک کودک آزاری دیگر را رو کرد! + عکس

اعدام قاتل شوم دختربچه ساوجی در زندان ساوه + عکس

شهادت 18 ایرانی در حمله موشکی امروز به سوریه+ فیلم و عکس

شرایط طلاق فوری در تهران!

گفتگو با قاتل ایدزی / اختصاصی+ فیلم و عکس

مرد افغان نیمه شب با نیت شوم وارد خانه ویلایی همسایه شد + عکس

کدخبر: 376685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟