به گزارش رکنا، 4 روز از حادثه Incident غرق شدن سوگند دختر بچه سه ساله کرمانشاهی در رودخانه چم بشیر شهر کرمانشاه می گذرد اما جستجوها برای یافتن این این دختر بچه ادامه دارد.

این کودک سه شنبه هفته گذشته به دور از چشم خانواده در حاشیه رودخانه مشغول بازی بود که ناگهان به داخل رودخانه سقوط Fall کرد و خانواده‌اش در انتظار یافتن اثری از وی هستند.

در همین رابطه دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با ابراز تاسف از این واقعه ناگوار گفت: به محض اطلاع از وقوع این حادثه، پرونده قضایی در دادسرای کرمانشاه تشکیل شده و بازپرس ویژه قتل Murder در محل حادثه حضور یافته و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

محمدحسین صادقی افزود: ارزیابی های لازم باید توسط کارشناس در خصوص این حادثه انجام شود در صورتیکه قصور و اهمالی در موضوع مشاهده شود، حتما کسانیکه در این زمینه کوتاهی کردند باید شناسایی شوند و با آنها برخورد قانونی می شود.

وی گفت: لازم است که در حاشیه این رودخانه نرده کشی و یا حفاظ وجود داشته باشد و یا علائم هشداردهنده در محل نصب شود تا شاهد چنین حوادث Accidents ناگواری نباشیم.

صادقی گفت: دستگاه قضایی با عواملی که در این زمینه کوتاهی کرده اند یا به وظیفه قانونی خودشان عمل نکردند قطعاً برخورد جدی خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 376489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟