زندگی اش بر باد رفته است و او را به جرم Crime فروش مشروبات الکلی دستگیر کرده اند. پیش از ورود به دادگاه در فرصتی با او به گفت و گو می نشینم. او تعریف می کند: در خانواده ای کشاورز به دنیا آمدم اما به با توجه به وضع بد درآمد کشاورزی سال هاست که کارگری می کنم. 20 ساله بودم که با یکی از هم روستایی های مان ازدواج کردم. زن خوبی بود و زندگی معمولی داشتیم و با به دنیا آمدن پسرم زندگی مان به خوبی سپری می شد. بدبختی من از روزی شروع شد که پای حرف مردم وسط آمد.

همسرم زن برادری داشت که مردم پشت سرش حرف می زدند. زنم با او صمیمی بود و در روستا می گشت و با هم برای خرید به شهر می رفتند. این رفت و آمدهای زنم با او باعث می شد دیگران به خصوص اقوام من هشدار دهند که نباید اجازه دهم با او بگردد. من بدون این که در مورد آن زن تحقیق کنم با توجه به حرف های بقیه با همسرم دعوا کردم اما او می گفت حرف مردم برایش اهمیتی ندارد و حاضر نیست از زن برادرش بگذرد. روزی سر این موضوع بحث مان شد و من او را به شدت کتک زدم. او با قهر خانه را ترک و شکایت کرد. من در دادگاه به او گفتم که دیگر حاضر نیستم با زنی که پایش به دادگاه باز شده است زندگی کنم و تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم. او ابتدا خواستار گرفتن مهریه شد و من را چند صباحی به زندان Prison انداخت اما وقتی دید فایده ای ندارد از مهریه اش گذشت و من آزاد شدم اما دیگر روی خوشی را در زندگی ام ندیدم. مرد 30 ساله ادامه می دهد: پس از مدتی با دختری از روستای مجاورمان آشنا شدم و با هم نامزد کردیم.

او خیلی زود سرناسازگاری گذاشت و هر روز به یک بهانه با هم جر و بحث می کردیم. بعد از مدتی متوجه شدم او درخواست مهریه داده است. در دادگاه من از قاضی Judge خواستم با توجه به المثنی بودن شناسنامه اش بررسی شود که آیا او دختر است یا پیش از من ازدواج کرده بود؟ با پی گیری های قضایی مشخص شد پدر و مادر همسر دومم سر من کلاه گذاشته اند و دختر آن ها مطلقه بوده است. با این شرایط قاضی حق را به من داد و از هم جدا شدیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از آن تصمیم گرفتم اول زنی را صیغه کنم تا بعد از آن که فهمیدم به درد هم می خوریم ازدواج کنیم. بعد از گذشت مدتی متوجه شدم که هیچ کس برای آدم زن اول نمی شود، تصمیم گرفتم فکر ازدواج را از سرم بیرون کنم و الان چند سالی است که تنها با پسرم و مادرم زندگی می کنم و هیچ گاه روی آسایش را در زندگی ام ندیدم.

آرزو می کنم ای کاش به روزهایی برگردم که همسر اولم در خانه بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین عکس از چهره بدون پوشش قاتل سلاله 5 ساله + تصویر

سقوط مرگ عروس جلوی چشمان خواهر شوهر در دربند + عکس

فوری /سومین اسیدپاشی پشت سر هم در تبریز / این بار 3 نفر در خیابان سوختند

مرد زندانی پس از آزادی زنش را در مشهد کشت! / روابط من و سارا سرد شده بود

بوتاکس چهره یک زن را وحشتناک کرد / دکتر محاکمه می شود + عکس قبل و بعد زن

نمایش زشت علیه ایران در رینگ کشتی کج / سعودی ها شوی احمقانه ای راه انداختند + عکس

جزییات مرگ فجیع داماد 20 روزه در خانه پدرزن / دادستان زاهدان از اعترافات نوعروس گفت

قدم زدن در خیابان با سر بریده همسر! +فیلم

دفن زن نگونبخت زیر مدفوع گاو توسط شوهر خرافاتی فاجعه آفرید! +تصاویر

دفاعیات عجیب عامل حمله داعشی ها در تهران / چگونه عضو داعش شدم ؟! + عکس

پسربچه مشهدی با 7 صربه چاقو کشته شده است / 22 ضربه دروغ است +عکس

مرگ پر حاشیه دختر 18 ساله تبریزی در کنار یک پسر جوان + عکس

سفر پنهانی نوعروس به کیش! / داماد در شب عروسی انتقام عجیبی گرفت

 

کدخبر: 376369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟