به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حمید فتاحی، رئیس پلیس Police شهرستان ایلام با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان ایلامی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت، مراتب بصورت ویژه در دستور کار واحدهای مبارزه با سرقت Stealing پلیس قرار گرفت.
وی افزود: واحدهای تجسس کلانتری های 11 و13 و واحد مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان با استفاده از توان اطلاعاتی منابع خبری فعال و با تلاش شبانه روزی توانستند سارقان حرفه ای اموال مردم را شناسایی کنند.
این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: مأموران با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات غافلگیرانه سارقان حرفه ای شناسایی شده را در مخفیگاه هایشان دستگیر و طی تشکیل پرونده تحویل قانون Law دادند.
فتاحی خاطر نشان کرد: در این مأموریت تعداد 5 سارق حرفه ای دستگیر و تعداد قابل توجهی انواع سرقت شامل سرقت داخل خودرو ، ساختمان های نیمه کاره، گوشی تلفن همراه و... کشف شد.
وی در پایان از همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی و توصیه کرد: از شهروندان محترم می خواهم جهت پیشگیری از وقوع سرقت با پلیس همکاری بیشتر داشته وتوصیه ها وتذکرات پلیس بخصوص ایمن کردن اموال خود به وسایل ضد سرقت و پرهیز از رها کردن و هرگونه سهل انگاری را به موقع اجرا کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟