قصاب بی رحم نسترن را درخیابان سلاخی کرد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، محمد علی 50 ساله که قصاب بود اواخر بهمن ماه سال 90 همسر 45ساله اش به نام نسترن را در یکی از خیابان های پاکدشت با ضربه های چاقو کشت و همانجا تسلیم شد.

مرد معتاد Addicted به قتل Murder همسرش به خاطر بدبینی اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم Crime پرداخت. وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

اشک و گریه های بی امان سه دختر و یک پسر قربانی که فقط یکی از آنها به سن قانونی رسیده است همه حاضران در دادگاه و قضات را متاثر کرد. در ابتدای جلسه دختر 23ساله قربانی گفت: پدرم معتاد بود.او همیشه سر مسائل کوچک با مادرمان درگیر می شد. آخرین بار به رابطه مادرمان با یک غریبه مشکوک شده بود به همین خاطر در خیابان با مادرمان درگیر شد و او را کشت. پدرمان با این کار زندگی ما را سیاه کرد و حالا خودش شش سال است که در زندان Prison است.

من در این سالها ازدواج کردم و حالا در سبزه وار زندگی می کنم. دو خواهر 14 و 7 ساله و برادر 16ساله ام را هم به خانه خودم برده ام و از آنها مراقبت می کنم. من و برادر و دو خواهرم حاضر به اعدام execution پدرمان نیستیم. دیه هم نمی خواهیم، اما در شرایط روحی قرار نداریم که بتوانیم در کنار او زندگی کنیم. به همین خاطر می خواهیم تا مدتی در زندان بماند و ادب شود و بعد از آزادی Freedom هم برای دیدار با ما به سبزه وار نیاید.

وی که به شدت اشک می ریخت ادامه داد: پدر بزرگ و مادر بزرگ مادری مان پیر و مریض هستند .به همین خاطر نتوانستند از محل زندگی شان در سبزه وار به دادگاه تهران بیایند و درخواستشان را مطرح کنند.

سپس سه فرزند دیگر قربانی نیز حرف های خواهر بزرگشان را تایید کردند و گفتند فعلا نمی توانند با پدرشان روبه رو شوند و با او زندگی کنند ولی از قصاص او صرف نظر می کنند.

وقتی فرزندان قربانی درخواستشان را مطرح کردند محمدعلی که اشک می ریخت آنها را در آغوش گرفت و ابراز پشیمانی کرد.

سپس هیات قضایی ادامه جلسه را به بعد موکول کرد تا درخواست پدر و مادر نسترن که به خاطر کهولت سن قادر به حاضر شدن در دادگاه نیستند از سوی دادسرای سبزه وار استعلام شود. بعد از مطرح شدن درخواست پدر و مادر قربانی قرار است محمد علی از خود دفاع کند و قضات دادگاه وی را از جنبه عمومی جرم به زندان محکوم کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین عکس از چهره بدون پوشش قاتل سلاله 5 ساله + تصویر

سقوط مرگ عروس جلوی چشمان خواهر شوهر در دربند + عکس

جزییات 2 اسید پاشی در تبریز / این بار مریم سوخت !+فیلم و تصاویر

این پسر دُم دارد! / عجیب اما واقعی + عکس

مرد زندانی پس از آزادی زنش را در مشهد کشت! / روابط من و سارا سرد شده بود

بوتاکس چهره یک زن را وحشتناک کرد / دکتر محاکمه می شود + عکس قبل و بعد زن

نمایش زشت علیه ایران در رینگ کشتی کج / سعودی ها شوی احمقانه ای راه انداختند + عکس

جزییات مرگ فجیع داماد 20 روزه در خانه پدرزن / دادستان زاهدان از اعترافات نوعروس گفت

قدم زدن در خیابان با سر بریده همسر! +فیلم

دفن زن نگونبخت زیر مدفوع گاو توسط شوهر خرافاتی فاجعه آفرید! +تصاویر

مرگ پر حاشیه دختر 18 ساله تبریزی در کنار یک پسر جوان + عکس

سفر پنهانی نوعروس به کیش! / داماد در شب عروسی انتقام عجیبی گرفت

 

کدخبر: 376225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟