انتقام جویی علت قتل سلاله دختر بچه 5 ساله ترکمن است / علت مرگ خفگی است +عکس قاتل

رئیس کل دادگستری گلستان دادستان آق قلا را موظف کرد به صورت ویژه پرونده قتل Murder دختر پنج ساله آق قلایی را رسیدگی و نتیجه ی آن را به اطلاع افکار عمومی برساند.

هادی هاشمیان با بیان این که بررسی پزشکی قانونی نشان می دهد به این کودک تجاوز Rape نشده است افزود: در گزارش اولیه پزشکی قانونی علت مرگ این کودک، خفگی اعلام شده است.

هاشمیان با تاکید بر این که بلافاصله پس از اعلام مفقودی دختربچه آق قلایی، تلاش دستگاه قضایی و انتظامی برای یافتن این کودک آغاز و مظنون شناسایی شد افزود: قاتل The Murderer در بازجویی ها، سرخوردگی اجتماعی و انتقام جویی را انگیزه قتل این کودک بی گناه عنوان کرده است.

رئیس کل دادگستری استان گفت: خانواده کودک ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه ششم اردیبهشت متوجه گم شدن او شدند و پس از بی نتیجه ماندن جستجو ها، ۱۳:۴۰ دقیقه همان روز با مراجعه به کلانتری مفقودی کودک را گزارش دادند و اعلام کردند به یکی از اهالی روستا که فردی معتاد Addicted و سابقه دار است مشکوک هستند.

هاشمیان افزود: با اعلام مفقودی ، پلیس Police با دستور بازپرس، فرد مظنون را بارداشت کرد و مظنون در بازجویی ها به قتل کودک اعتراف و محل جنازه او را به پلیس اعلام کرد.

وی ادامه داد : قاتل در بازجویی ها اعلام کرده، برای درخواستی به منزل یکی از اقوام کودک مراجعه کرده بود اما با پاسخ منفی آن خانواده روبرو شد. قاتل هنگام خروج از منزل این افراد، با هدف انتقام از اهالی خانه این دختربچه را که از بستگان این خانواده بود ربود و پس از انتقال به انبار خانه یکی از روستاییان که در منزل نبودند، خفه کرد.

این مقام ارشد قضایی استان افزود: قاتل گفته قصد دفن کردن جنازه در زمین های اطراف روستا را داشته که با اعلام بلندگوی مسجد روستا مبنی بر مفقودی کودک، از این تصمیم منصرف و جنازه را در انبار همان خانه ای که کودک را کشته بود رها کرد و از روستا خارج شد.

هاشمیان تصریح کرد: قاتل هم اکنون در زندان Prison است و رسیدگی به پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آق قلا آغاز شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: دستگاه قضایی پرونده های این چنینی را با حساسیت ویژه دنبال می کند و به زودی با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه ارسال خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله مرگبار به بادیگارد معروف در نارمک

بلای وحشتناکی که سر 12 دختر در خانه فساد مرد شیطان صفت آمد

این 3 مرد داعشی‌ های تلگرامی هستند

بارش تگرگ‌هایی بزرگتر از تخم مرغ در شهرستان روانسر+ عکس

سرباز مُرده فرار کرد! / در ایلام رخ داد

نقشه نوعروس خائن برای ازدواج با جوان شیطان صفت

از پنجره فرار کردم و تاصبح در خیابان پرسه می زدم / شوهرم نیمه شب به سراغم آمد!

صحنه‌ای تکان‌دهنده در خیابان که یک شهروند با موبایل خود ثبت کرد!+فیلم

راز جسد مرد غریبه در کنار جسد زن شوهردار چیست؟ / کشف ۲ جسد در محور بانه سردشت

انتقام جویی علت قتل سلاله دختر بچه 5 ساله ترکمن است / علت مرگ خفگی است +عکس قاتل

اولین عکس از قاتل سلاله کودک 5 ساله ترکمن

قاتل سلاله دختربچه 5 ساله گلستانی یک شرور بود + عکس و جزئیات

اسناد جالب درباره شیوه مومیایی کردن رضاشاه / برای اولین بار انتشار می یابد + تصاویر

 

کدخبر: 375957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟