فوری / قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی دستگیر شد

به گزارش اختصاصی رکنا، پسر بچه ۱۰ساله مثل هرروز کیف مدرسه اش را برداشت و از خانه بیرون آمد تا به مدرسه برود. ساعت از ۱۱ صبح رد شده بود که او یادش آمد سرویس مدرسه به دنبالش نمی آید. پسرک زنگ خانه را زد و به مادرش گفت راننده سرویس روز قبل به او گفته که امروز نمی آید. مادر پسربچه با آژانس تماس گرفت و یک تاکسی خواست تا پسرش را به مدرسه برساند.

در این لحظه راننده خودروی پرایدی که کنار خیابان متوقف شده بود با پسرک مشغول گفتگو شد و او را سوار کرد و با خود برد.  این آغاز ناپدید شدن کودک و دلهره و وحشتی ناتمام برای خانواده او شد. 
شناسایی و دستگیری عامل جنایت Crime وحشتناک

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با اعلام مفقودیت کودک به پلیس Police و با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع صادر و کار آگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با هدایت های تخصصی مقام قضایی وارد عمل شدند.

سرتیپ قادر کر یمی افزود:  کار آگاهان جسد غرق به خون پسر بچه ۱۰ساله که با ضربات چاقو و برخورد جسم سخت به سرش به طرز وحشتناکی به قتل Murder رسیده بود را کشف کردند و تحقیقات علمی خود را ادامه دادند. 
سرتیپ کریمی اظهار داشت:با انجام اقدام های گسترده علمی و اطلاعاتی، کار آگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، عامل جنایت را پس از ۳۳ساعت شناسایی و شب گذشته او را در نزدیکی محل سکونتش واقع در محدوده بلوار موسوی قوچانی که با خانه پدر کودک نیز فاصله چندانی ندارد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت:تحقیقات پرونده با دستورات مقام قضایی برای کشف علت و انگیزه متهم از ارتکاب این جنایت وحشتناک ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تمام ناگفته‌های پرونده پزشک تبریزی از زبان مادر المیرا + عکس

گفتگوی بهت آور با قاتل محمد حسین ۱۰ ساله / لباس هایش را در آوردم چون پول نداد! + عکس

3 کودک ماهشهری در نزد دادستان با پدرشان ملاقات کردند / هر سه می لرزیدند + عکس و فیلم

عجیب ترین ضمانت وام دختران دانشجو / یک عکس بدون لباس!

ارتباط عاشقانه تازه داماد با همکلاسی نوعروس

2 خواهر وکیل دوبی را به هم ریختند + عکس

این 3 مرد داعشی‌ های تلگرامی هستند

مرد اهواز زن سابقش را داخل پراید به آتش کشید + عکس 16+

لیدا با مردی که انرژی درمانی می کرد قرار داشت / موبایل دخترم در جاده ملارد پیدا شد

حمله مرگبار به بادیگارد معروف در نارمک

بلای وحشتناکی که سر 12 دختر در خانه فساد مرد شیطان صفت آمد

از پنجره فرار کردم و تاصبح در خیابان پرسه می زدم / شوهرم نیمه شب به سراغم آمد!

کدخبر: 375868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟