به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، آخرین روزهای اسفند ماه سال گذشته سناریوی تیراندازی و زخمی شدن یک مرد در آّبادان به ماموران کلانتری 13 قدس مخابره شد و تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این تیراندای ها وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست به سراغ پدر خانواده رفتند و وی گفت: چندی قبل برادرزاده ام از دخترم خواستگاری که دخترم و خودم جواب منفی به این خواستگاری دادیم اما برادرزاده ام با شنیدن جواب « نه » من و خانواده ام را تهدید کرد.

وی افزود: روز حادثه Incident داخل خانه در حال استراحت بودیم که پسر برادرم همراه دو مرد دیگر با تفنگ شکاری که در دست داشتند وارد خانه شدند و اقدام به تیراندازی و زخمی کردن یکی از اعضای خانواده ام کردند و سپس پا به فرار Escape گذاشتند.

بدین ترتیب ماموران کلانتری 13 قدس آبادان در این مرحله پی بردند که پسر جوان و دوستانش پس از تیراندازی از آبادان خارج شده اند.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران پی بردند که پسر جوان برای دیدن خانواده اش به آبادان بازگشته است.

همین کافی بود تا ماموران موفق به دستگیری متهم جوان در مخفیگاهش شدند و در بازرسی از مخفیگاه وی 2 تفنگ شکاری غیرمجاز کشف شد.

پسر جوان پس از دستگیری گفت: یک قانون Law در عشایر و طایفه های عرب وجود دارد که دختر عمو با پسر عمو ازدواج می کند اما عمویم با این قانون و ازدواج مخالفت کرد و وقتی دیدم خانواده اش نیز به خواستگاری ام جواب منفی دادند دست به تفنگ شده و به سمت آنها تیراندازی کردم.

این جوان ادامه داد: پس از فرار منتظر ماندم تا اوضاع آرام شود و پس از آن برای خواستگاری دوباره به سراغ خانواده ام عمویم بروم که دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، پسر جوان به دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شد و تحقیقات برای دستگیری دو همدست فراری وی ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 375724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟