اعتراف شوم نزد مادر / بلایی که در باغ نزدیک تهران سرمان آمد!

ساعت 6 عصر سوم اردیبهشت مرد میانسالی با حضور در کلانتری 11 محله «کاووسیه» شهر قدس از اعتراف عجیب پسرش به یک جنایت Crime خبر داد. او به مأموران گفت: «ظهرامروز همسرم وحشتزده و گریان با من تماس گرفت و گفت پسرمان شب گذشته به او گفته که با مهدی- برادر عروس‌مان- در یک باغ درگیر شده و او را با چاقو زده و به جای آنکه مهدی را به بیمارستان برساند از ترس پا به فرار Escapeگذاشته است.

پسرم آدرس باغ را به مادرش داده و از او خواسته تا به آنجا برویم و شرایط را بررسی کنیم. بعد از تماس همسرم من بلافاصله به آنجا رفتم اما مورد مشکوکی ندیدم و هیچ جسد یا فرد مجروحی آنجا نبود به همین خاطر برای درخواست کمک نزد پلیس Police آمدم.»

با این اظهارات ماموران بلافاصله به محلی که مرد میانسال آدرسش را داده بود رفتند و پس از تحقیقات تخصصی از محل، جسد پسر جوانی را که شلوار لی و لباس چهارخانه به تن داشت پیدا کردند. با وجودی که هیچ مدرک هویتی در کنار جسد پیدا نشد، اما از آنجا که مشخصات جسد با مهدی یکسان بود، با دستور بازپرس برای تعیین هویت به پزشکی قانونی انتقال یافت. بررسی های مقدماتی روی جسد نشان می داد پسر جوان با شیء نوک تیزی شبیه چاقو از ناحیه سینه و آرنج سمت چپ مجروح شده و به دلیل شدت خونریزی جان باخته است. از طرفی با تأیید هویت مقتول 34 ساله از سوی خانواده‌اش، ساعتی بعد پسر جوان بازداشت شد.
انگیزه مبهم جنایت
سرهنگ مهدی سرپناه، معاونت اجتماعی غرب استان تهران گفت: «متهم 32 ساله معتاد Addicted بوده و سابقه سه مورد شرارت وکلاهبرداری Fraud نیز دارد. وی پس از دستگیری، در همه جلسات بازجویی به درگیری و چاقو زدن به مهدی اعتراف کرده اما هنوز درباره علت این جنایت صحبتی نکرده است. البته برادر مهدی-مقتول- مدعی شده قاتل The Murderer گاهی در کارهای خدماتی مانند جوشکاری با برادرش همکاری داشته اما هیچ کس از جزییات روابط آنها اطلاعی ندارد. با توجه به این اظهارات تحقیقات تخصصی برای روشن شدن زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دفن جسد منستب به رضاشاه در جای نامعلوم؟!

اسناد جالب درباره شیوه مومیایی کردن رضاشاه / برای اولین بار انتشار می یابد + تصاویر

درخواست طلاق از مردی که ماشین لوکس نخرید

انتشار عکس برهنه زنان نظامی در اینترنت / افزایش آزار و اذیت و رسوایی در ارتش امریکا

قتل عام یک زن و 2 فرزند خردسالش / شادی 7 ساله و برادرش بی رحمانه در حمام کشته شدند + عکس

سگ گرسنه گربه خانگی را خورد!+ فیلم 14+

فاجعه برای زن جوانی که می‌خواست به همسایه‌اش کمک کند +عکس16+

قتل فجیع دختربچه 5 ساله در گلستان توسط شیطان روستایی / عصر امروز رخ داد

فوری / بازیگر سریال گلشیفته درگذشت

راننده شیطان صفت پسر 10 ساله را به جای مدرسه به بیابان های مشهد برد

خانم معلم به دانش آموز خصوصی پیشنهاد ازدواج داد! + عکس

شوهرم قصد تجاوز به دختر عمویم را دارد! عالیه ازدواج کرده و حالا...!

 

کدخبر: 375649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟