به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، با خانواده رابطه دوستانه و خوبی ندارم و خودم بیشتر مخارجم را از طریق خیاطی تامین می‌کنم. مدتی بود که پسری به صورت تلفنی برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد و همین باعث شد از روی حس کنجکاوی به این فکر بیفتم که او چه کسی است؟
همین کنجکاوی ساده باعث شد با آن پسر در پارک قرار بگذارم تا ببینم کیست و شماره مرا از کجا به‌دست آورده، در اولین قرار ملاقات رابطه‌ای دوستانه بین من و بهنام به وجود آمد.
بهنام با زرنگی و زیرکی‌اش توانست اعتماد مرا به خود جلب کند، من و بهنام چندبار بعد از این ملاقات با هم در پارک و خیابان دیدار داشتیم تا این‌که در یک روز بارانی وقتی از دانشگاه بر می‌گشتم، دیدم روی تلفن همراهم چندین تماس بی‌پاسخ از بهنام است. با او تماس گرفتم که به من گفت: دوست دارد من را ببیند، راستش من هم دلم هوایش را کرده بود.
می‌دانستم بیرون رفتن با او باعث می‌شود دیرتر به خانه بروم، اما این‌که دیرتر یا زودتر به خانه بروم برای کسی اهمیتی نداشت، برای همین بی‌تردید قبول کردم، بودن در کنار بهنام به من حس آرامش و شادی می‌داد.
در یک پارک قرار گذاشتیم، اما چون باران شدید بود هر دو خیس خیس شدیم، بهنام به من گفت: در این هوای سرد ممکن است سرما بخوریم و از من دعوت کرد با او به منزلشان بروم؛ من در این مدت به او اعتماد کرده بودم به همین دلیل پیشنهادش را پذیرفتم، اما او از اعتماد من سوءاستفاده کرد و با تهدید مرا مورد آزار قرار داد.
بهنام تهدید کرد که اگر به رابطه ام با وی ادامه ندهم، فیلم و عکس‌هایی که از من تهیه کرده را به خانواده ام نشان می‌دهد و از این طریق چندین‌بار دیگر از من سوءاستفاده کرد.
بالاخره از تهدیدهایش خسته شدم و با مراجعه به پلیس Police از او شکایت کردم تا او دستگیر شود.

هشدار
براساس نظرکارشناسان بی‌توجهی و نگاه سهل‌گیرانه به روابط حاکم بر خانواده و فضایی به دور از صمیمیت که برآن حاکم بوده یکی از عوامل بروز آسیب در مددجو می‌باشد.
خلأ عاطفی و کمبود محبت، ضعف در اعتقادات مذهبی، عدم‌مهارت نه گفتن در شاکی، اعتماد افراطی به افراد بیگانه و نبودن فضای آرام‌بخش در محیط خانواده، عدم‌نظارت والدین بر فرزند و نبودن فضای ارتباطی مناسب بین والدین و فرزندان، گرایش به موادمخدر، گرفتار شدن در باندهای فحشا، احتمال ابتلا به اختلال‌های روانی ناشی از استرس‌ها، تنش‌ها و... از عوامل ریشه‌ای بروز این‌گونه آسیب‌ها به‌شمار می‌آید.
لازم است، به‌منظور پیشگیری از آسیب‌های بعدی به آموزش مهارت‌های زندگی از جمله مهارت نه گفتن، تقویت روحیه خودباوری و اعتقادات مذهبی در مددجو، افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در مددجو، همچنین کمک به مددجو برای سازگاری با وضعیت موجود و انجام روان‌درمانی در راستای حل مشکلات وی توسط کارشناسان اقدام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

از پنجره فرار کردم و تاصبح در خیابان پرسه می زدم / شوهرم نیمه شب به سراغم آمد!

صحنه‌ای تکان‌دهنده در خیابان که یک شهروند با موبایل خود ثبت کرد!+فیلم

توطئه کثیف برای لژیونر ملی پوش فوتبال ایران در اروپا

راز جسد مرد غریبه در کنار جسد زن شوهردار چیست؟ / کشف ۲ جسد در محور بانه سردشت

انتقام جویی علت قتل سلاله دختر بچه 5 ساله ترکمن است / علت مرگ خفگی است +عکس قاتل

وقتی تصویرثریا همسرم را در آغوش مرد غریبه دیدم راز بی محلی های او را فهمیدم

اولین عکس از قاتل سلاله کودک 5 ساله ترکمن

قاتل سلاله دختربچه 5 ساله گلستانی یک شرور بود + عکس و جزئیات

فوری / قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی دستگیر شد

اسناد جالب درباره شیوه مومیایی کردن رضاشاه / برای اولین بار انتشار می یابد + تصاویر

ناگفته های تکاندهنده دختر ماهشهری از شکنجه های پدر و نامادری اش + فیلم 16+

قتل ناموسی در تبریز / پسر زن بیوه اردشیر را آتش زد!

 

کدخبر: 375616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟