عمه‌ام متوجه شد باردار است و به همین خاطر با وساطت خانواده شوهرش آشتی کرد و به خانه و زندگی‌اش برگشت. اما چه زندگی نکبتی که یک روز خوش در آن وجود ندارد.

با این که چند سال از زندگی سرد و بی‌روحشان می‌گذرد و بچه‌شان بزرگ شده است، اما همچنان با هم درگیر هستند و از هم تنفر دارند. این اختلاف‌های کهنه سبب شد من هم بعد از ازدواج نسبت به شوهرم حساس و نکته‌سنج شوم. با این که چند ماه از دوران عقدمان می‌گذرد، اما به‌خاطر سخت‌گیری‌های من، با شوهرم اختلاف پیدا کردیم.

خانواده شوهرم در مورد برخوردهایم شاکی شدند و مشکل روز‌به‌روز حادتر شد. متأسفانه عمه‌ام که دید منفی و شکست خورده‌ای در مورد زندگی مشترک دارد با حرف‌های دلسرد کننده‌اش مرا نسبت به همسر برادر شوهرم نیز بدبین می‌کرد. با اختلافی که بین من و جاری‌ام به وجود آمد، کارها بیخ پیدا کرد. این وضعیت همچنان ادامه داشت تا این که با برادر‌شوهرم و همسرش برای مسافرت به مشهد آمدیم. من وقتی محبت همسرم را نسبت به جاری‌ام که دختر‌خاله‌اش است می‌دیدم، عصبی می‌شدم. دیگر نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم.

صبح زود از مهمانپذیر بیرون زدم. تصمیم گرفتم به ترمینال بروم و به شهر خودمان برگردم.، اما جوان موتور سواری کیف دستی‌ام را قاپید. مجبور شدم موضوع را به شوهرم اطلاع بدهم. خوشبختانه پلیس Police دزد کیفم را دستگیر کرد. در اینجا حقیقتی برایم آشکار شد. همسر برادرشوهرم بیماری لاعلاجی دارد. چون مادر شوهرم و مادر خود او هر دو بیمار هستند، این موضوع را از همه مخفی کرده‌اند. من از شرمندگی نمی‌توانم سرم را بالا بگیرم. دلم برای جاری‌ام می‌سوزد. خیلی دوستش دارم.او به مشهد آمده و دل به امام رضا (ع) ‌داده است، کاش شوهرم مرا هم در جریان می‌گذاشت،کاش تحت تأثیر حرف‌های عمه‌ام نبودم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

متین نیشابوری

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای فیلم کتک خوردن یک جوان از سوی 3 پلیس راهور انزلی + فیلم و عکس

راننده شیطان صفت در زندان کرج اعدام شد + عکس

مرد آدم خوار خودش را در سلول زندان دار زد + عکس

آخرین وضعیت پرونده هولناک ترین خواستگار / معصومه دختر تبریزی چه می کند؟! + عکس

سوءظن نوعروس / شوهرم به دختر خاله اش خیلی علاقه نشان می داد!

دوست زنم مرا با شهین در سینما دید / دردسر زن موقت مهربان برای تاجر فرش

بلایی که عروس لجباز با مهریه 14 گل سرخ بر سر مادرشوهرش آورد!

زنم با راننده سمنانی ارتباط پنهانی داشت / هر دو را داخل مینی بوس غافلگیر کردم و کشتم! + عکس

2 قاتل در زندان بازنشسته شدند! / دادگاه تهران حکم داد + عکس

فوری / پیدا شدن جسد تکه تکه یک زن در سطل آشغالی در تهران

دختری 20 ساله ام و با پای خودم به خانه مجردی رامین رفتم!

کدخبر: 375180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟