شیرین و پسر عموی شوهرش پشت در قفل شده بودند که محمد سر رسید / 3 اعدام در یک پرونده شوم + عکس

23 آبان 94 خبر کشته شدن یک زن 78 ساله به نام سکینه و نوه 29 ساله‌اش به نام محمد به ماموران کلانتری 123 نیاوران رسید.

مرد میانسالی که با پلیس Police تماس گرفته و از جنایت Crime فجیع در خانه پسرش خبر داده بود، به ماموران گفت: مادرزنم در طبقه دوم ساختمان و پسرم محمد و همسرش شیرین که یک سال است ازدواج کرده‌اند، در طبقه پایین همین ساختمان زندگی می‌کنند. پسر و عروسم با هم اختلاف داشتند. به همین خاطر پسرم چند روزپیش به خانه‌مان آمد، اما صبح زود برای برداشتن لباس تمیز به خانه‌اش برگشت. او دقایقی بعد در حالی که هراسان بود با من تماس گرفت و گفت همسرش که قهر کرده و به خانه پدرش رفته بود به خانه برگشته و در را قفل کرده است. پسرم می‌خواست هر طور شده با پیچ گوشتی در را باز کند، اما من به او گفتم دقایقی صبر کند تا خودم به خانه‌اش بیایم. اما وقتی مقابل خانه پسرم رسیدم با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدم. پسرم و مادر زنم با ضربه‌های چاقو کشته شده بودند.

به دنبال اظهارات این مرد فرضیه جنایت از سوی تازه عروس خانواده قوت گرفت. تلاش برای ردیابی شیرین آغاز شده بود که پلیس دریافت این زن همراه پسر‌عموی 18 ساله شوهرش به نام محمود به محل نامعلومی گریخته‌اند. تلاش برای ردیابی آنها آغاز شده بود که 14روز بعد شیرین و محمود بازداشت شدند.

شیرین در بازجویی‌ها گفت: از همان ابتدای زندگی مشترک با شوهرم اختلاف داشتم. چند روز قبل از قتل Murder از خانه شوهرم قهر کرده بودم. 23 آبان صبح زود به خانه‌ام برگشتم و با پسر‌عموی شوهرم تماس گرفتم تا او هم برای میانجیگری به خانه‌مان بیاید. حدود ساعت 7 صبح بود که یکباره متوجه شدم شوهرم مقابل در خانه آمده است. من و محمود در را قفل کرده بودیم ولی شوهرم با پیچ گوشتی در را باز کرد. او به محض این که من و پسرعمویش را دید، به رویم چاقو کشید. من هم چاقو را از دستش گرفتم و یک ضربه به چشم او زدم. همان موقع محمود برای دفاع از من وارد دعوا شد و ضربه‌های متعددی به شوهرم زد و او را کشت.مادر‌بزرگ شوهرم که سر و صدا را شنیده بود به طبقه پایین آمد و من از ترسم دستمالی را مقابل دهانش گذاشتم و او را با چند ضربه چاقو کشتم.

محمود 18 ساله وقتی روبه‌روی قضات دادگاه ایستاد منکر قتل پسرعمویش شد و گفت: من برای پایان دادن به دعواهای پسرعمویم و همسرش به خانه آنها رفته بودم، اما وقتی محمد و همسرش با هم درگیر شدند، من با چاقو یک ضربه به گردن محمد زدم. شیرین سایر ضربه‌ها را به شوهرش زد و او را کشت. شیرین به تنهایی مادربزرگ شوهرش را به قتل رساند.

به دنبال اعتراف‌های تکان‌دهنده این زن و مرد و بازسازی صحنه جرم Crime برای شیرین به اتهام مشارکت در دو قتل و برای محمود به اتهام معاونت در قتل محمد و مشارکت در قتل سکینه کیفرخواست صادر شد.

آنها در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار در حالی پای میز محاکمه ایستادند که اولیای دم برای آنها حکم قصاص خواستند سپس شیرین به دفاع ایستاد و گفت: شوهرم ماجرای اختلاف هایمان را با پسرعمویش در میان گذاشته بود .به همین خاطرآن روز با محمود تماس گرفتم تا به خانه‌مان بیاید. می‌خواستم بدانم شوهرم چه حرف‌هایی درباره اختلاف‌های ما با هم به خانواده‌اش گفته است. دقایقی از آمدن محمود نگذشته بود که شوهرم مقابل درآمد‌. او در را با پیچ گوشتی باز کرد و ما با هم درگیر شدیم. همان موقع مادر‌بزرگ شوهرم که سر و صدا را شنیده بود هم سر ر سید. محمود و شوهرم با هم گلاویز بودند که من با چاقو یک ضربه به کتف و گردن و چشم شوهرم زدم. به مادربزرگ شوهرم که با دیدن این ماجرا شوکه شده بود یک ضربه چاقو زدم و از خانه خارج شدم.

در ادامه جلسه محمود روبه روی قضات دادگاه ایستاد و گفت: شب قبل از این ماجرا من و محمد تا ساعت 3 نیمه شب در قم بودیم. محمد با من که دانشجوی رشته مهندسی برق بودم درد دل می‌کرد و از اختلاف‌هایش می‌گفت. صبح ساعت نزدیک 7 صبح بود که به خانه شیرین رفتم، اما ده دقیقه بعد پسر عمویم سر رسید و شیرین پیشنهاد قتل را مطرح کرد. او با چاقو به شوهرش حمله کرد و او و مادربزرگش را کشت. من فقط یک ضربه به گردن پسرعمویم زدم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و محمود را به جرم کشتن Killing پسرعمویش و مشارکت در قتل مادر بزرگ وی به دوبار قصاص و شیرین را به جرم مشارکت در قتل مادربزرگ همسرش به یک‌بار قصاص محکوم کردند. دیروز این حکم در شعبه 27 دیوان‌عالی کشور مهر تائید خورد و قطعی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

محاکمه یک زن به خاطر داشتن 2 شوهر در تهران

شرایط تعیین هویت مومیایی رضا شاه / جسد کشف شده کجاست؟! +عکس

دختر 13 ساله هدف آزار و اذیت پسر عموها شد + عکس

عکس / شباهت جسد مومیایی پیدا شده با آخرین عکس رضا شاه

قتل در پارک ارم تهران +عکس

3 کودک در شکنجه گاه زن بابای سوم! / دادستان ماهشهر خبر داد + عکس

مرگ مشکوک خانم دکتر روانشناس در سقوط از یک برج در تهران + عکس

قتل مرد همدانی به خاطر ازدواج سوم / زن دوم اعتراف کرد

دستگیری 18 مرد شیطان صفت در هتل پاتایا تایلند / ارتباط با دختران کم سن و سال جرم آنان است

دو ماه زندگی با جسد پدر / وقت نداشتم دفنش کنم!+ عکس

اولین عکس و سلفی از جسد مومیایی رضا شاه + عکس

قتل در روز بارانی کرج

 

کدخبر: 375075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟