به دنبال گم شدن مردی 62 ساله در تاریخ بیست و یکم اسفند ماه، در حالی که با یک تریلی محموله مواد پتروشیمی را جا به جا می کرد، پلیس آگاهی استان کرمانشاه وارد عمل شد و توانست خودروی مورد نظر و اموال مسروقه را در انباری در تهران شناسایی کند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، همچنین پلیس Police آگاهی استان کردستان با اخذ نیابت قضایی با مراجعه به تهران بزرگ عزیمت کرده و با شناسایی مالخر این اقلام، وی را دستگیر و با سرنخ هایی که از اعترافات مالخر به دست آورد، توانست سارق اصلی را در اسدآباد همدان شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را دستگیر کرد. سارق در اعترافاتش گفت: با همدستی دو نفر دیگر و با طرح و نقشه ای که از قبل کشیده بودیم، تریلی را در اتوبان همدان ـ ساوه متوقف کرده و با بستن دست و پای راننده و سپس خوراندن داروی بیهوشی، وی را زیر پلی حوالی جاده ساوه ـ سلفچگان انداخته و محموله را به تهران منتقل و اقدام به فروشش کردیم و سپس خودرو را در اتوبان آزادگان رها و فرار Escape کردیم.

بنا بر این اعترافات، جسد مرد گمشده در حوزه استحفاظی استان قم کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 374898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟