خرداد‌‌سال‌۹۶، مأموران پلیس از قتل Murder زن 37‌ساله‌ای به نام سوسن در خانه‌اش در محمود آباد ورامین باخبر و راهی محل شدند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، پسر مقتول که در محل حضور داشت به مأموران گفت: «پدرم به خاطر اعتیاد در زندان Prison بود. او چند روزی مرخصی گرفته بود و به خانه برگشته بود تا سری به ما بزند. در این چند روز او مدام با مادرم درگیر بود تا اینکه امروز وقتی به خانه برگشتم با جنازه خونین مادرم روبه‌رو شدم. با دیدن این صحنه سراغ پدرم را گرفتم اما از او خبری نبود. احتمال می‌دهم قتل مادرم کار او باشد.‌»

بعد از توضیحات پسر جوان تحقیقات برای دستگیری شوهر مقتول به عنوان اولین مظنون پرونده آغاز شد تا اینکه سه روز بعد از حادثه Incident احمد 43‌ساله در جنوب تهران شناسایی شد. مرد معتاد Addicted با دیدن پلیس سعی داشت فرار Escape کند، اما در عملیات تعقیب و گریز پلیس بعد از شلیک گلوله دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و با اقرار به جرمش روانه زندان شد.

پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی عبداللهی قرار گرفت. بعد از اعلام رسمیت جلسه، اولیای‌دم که فرزندان مقتول بودند برای پدرشان درخواست قصاص کردند. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در شرح ماجرا گفت: «سالهاست گرفتار اعتیادم و زندگی‌ام به خاطر آن تباه شده بود. چند بار تصمیم گرفتم ترک کنم، اما نتوانستم و به خاطر اعتیاد ناچار بودم دست به هر کاری بزنم. بارها دستگیر شدم و به زندان افتادم به همین دلیل همسر و فرزندانم مجبور بودند خودشان خرج زندگی‌شان را تأمین کنند.‌» او در ادامه گفت: «بار آخری که به زندان رفته بودم، سه روز مرخصی گرفتم تا خانواده‌ام را ببینم اما وقتی به خانه برگشتم با بد‌رفتاری‌ها و بی‌توجهی‌های همسرم روبه‌رو شدم. او تا مرا دید به خاطر شرایط سختی که داشت شروع به گلایه کرد و ‌گفت قصد دارد از من جدا شود.» متهم در خصوص قتل گفت: «با شنیدن این حرف کنترل اعصابم را از دست دادم و با او درگیر شدم. وقتی درگیری بین ما شدت گرفت از عصبانیت چاقو را برداشتم و هفت ضربه به او زدم. بعد از آنکه جسد خونین سوسن را روی زمین دیدم از ترس خانه را ترک کردم و به پاتوق معتادان در جنوب شهر گریختم.‌» متهم در آخرین دفاعش گفت: «اعتیاد مرا گرفتار خودش کرده بود و حالا هم به خاطر مرگ همسرم دیگر انگیزه زندگی ندارم و از این وضعیت خسته شده‌ام. راضی به مرگ هستم و از دادگاه می‌خواهم هر چه زودتر حکم قصاص را برایم صادر کنند.‌»

در پایان هیئت قضایی بعد از شور، با توجه به درخواست اولیای‌دم متهم را به قصاص محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قاتل قبل اعدام در زندان کرج مُرد! + عکس

من عروس 10 روزه ام! / علیرضا را به خاک سیاه نشاندم!

زنده شدن دختر جوان که داخل تابوت به جشن پایان تحصیل رفته بود!+فیلم وعکس

اسیدپاشی مرگبار به داماد بابلی / وقتی عروس خانه نبود چه اتفاقی افتاد؟!

آزار و اذیت به دختران زیر 16 سال حکم اعدام دارد

فوتبالی ها دیروز با اسلحه و قمه به جان هم افتادند! + فیلم 14+

ماجرای نیمه شب خونین میرجاوه / گفتگو با خانواده شهدای پاسگاه مرزی + عکس

مستأجر دو ساله اوین/ جزئیات دستگیری سعید مرتضوی در خانه مستاجری! + عکس

ماجرای زنده ماندن عجیب یک اعدامی! +عکس

جشن تولد هیتلر + تصاویر

عطر فروش دوره گرد دختر 5 ساله مشهدی را ربود / هدی 32 ساعت در چنگ او بود! + عکس

دختران دهه 60 پیشتاز ازدواج های اینترنتی

 

کدخبر: 374723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟