به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، 28 تیر ماه سال 96 ماموران کلانتری 160 خزانه در جریان کشته شدن مرد میانسالی با ضربات چاقو قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امورجنایی برای افشای راز این جنایت Crime خونین وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که مرد میانسال از سوی پسرش هدف ضربات چاقو قرار گرفته است و عامل جنایت پس از قتل Murder سوار برموتورش پا به فرار Escape گذاشته است.

بررسی های پلیسی نشان از آن داشت که این پسر اعتیاد مواد مخدر Drugs شیشه دارد.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان روز 30 فروردین ماه امسال پی بردند که جوان شیشه ای در کمپ ترک اعتیادی درجاجرود پنهان شده است که همین کافی بود تا این جوان در عملیات پلیسی دستگیر شود.

پسر جوان که راهی جز اعتراف نداشت به بازپرس ویژه قتل گفت: سالهاست که به مواد مخدر شیشه اعتیاد دارم و بارها مادرم مرا به کمپ ترک اعتیاد منتقل کرد اما بی فایده بود تا اینکه روز حادثه Incident وقتی شیشه کشیدم با پدرم در خیابان به خاطر اعتیادم درگیر شدم و دعوای ما به داخل خانه کشیده شد.

وی افزود: داخل راه پله ها با پدرم درگیر شدم که پدرم پایش را روی گلویم گذاشت و قصد داشت مرا خفه کند که من در این لحظه چاقویی که در جیبم بود را بیرون کشیدم و چند ضربه به پدرم زدم و وقتی پدرم روی زمین افتاد سوار بر موتور پا به فرار گذاشتم.

قاتل شیشه ای ادامه داد: پس از فرار به یکی از شهرهای شمالی کشور رفتم ابتدا فکر می‌کردم پدرم زنده است اما پنج روز پس از حادثه متوجه مرگ پدرم شدم. از شرایطی که داشتم خسته شده بودم و عذاب وجدان داشتم به همین خاطر به کمپ ترک اعتیاد رفتم و در آنجا بود که با خانواده ام تماس گرفتم و پس از چند ساعت پلیس به سراغم آمد و دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، پسر جوان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس سجاد منافی آذر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سعید مرتضوی ، بقایی ، مشایی ، بابک زنجانی در یک بند اوین !

پشت پرده شوم اقدامات زشت زهرا چه بود؟

فجیع / زنی شوهرش را با چاقوی آشپزخانه عقیم کرد + فیلم و عکس

نوشین دوست مطلقه من بود و در خانه ام با سپهر خلوت می کرد

جزئیات دستگیری سعید مرتضوی و انتقال به زندان اوین / اختصاصی

اعتراف خاله مریم به قتل دانیال در سرویس بهداشتی بهشت زهرا تهران+عکس

فوری / سعید مرتضوی در شمال کشور دستگیر شد

تجاوز رییس شرکت به دختر جوان/ آقای مهندس با شکایت خانم کارمند به شلاق و تبعید محکوم شد

2 پسر 17 ساله به خاطر این دختر به جان هم افتادند + عکس

محمد شوهر آدمخوارم قلب یک زن را به من می داد تا برایش بپزم! + عکس

مرگ ناگهانی خواننده و دی‌جی معروف در سن 28 سالگی+ عکس

عکس دلخراش/ تنبیه وحشتناک دختر 4 ساله توسط نامزد مادرش

کدخبر: 374614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟