به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 8 شامگاه جمعه 31 فروردین ماه امسال ماموران کلانتری 18 در جریان زمینگیر شدن زورگیر ساطور به دست در پشت سردخانه 5 مهر آبادان قرار گرفتند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران در محل دستگیری زورگیر خشن حاضر شوند و در همان ابتدا طعمه زورگیر جوان پیش روی ماموران قرار گرفت و گفت: به سمت خانه در حال حرکت بودم که این جوان در تاریکی خیابان با ساطور به سمتم حمله کرد و قصد سرقت Stealing گوشی موبایلم را داشت که با داد و فریاد از مردم کمک خواستم.

پسر جوان افزود: اهالی محل به سرعت از خانه هایشان بیرون آمدند و زورگیر خشن را در محاصره قرار دادند که وی قصد داشت با تهدید چاقو پا به فرار Escape بگذارد اما اهالی محل دزد The Thief جوان را به باد کتک گرفتند و موفق به دستگیری او شدند.

زورگیر ساطور به دست که راهی جز اعتراف نداشت گفت: در تاریکی شب درخیابان های خلوت برای زورگیری به سراغ طعمه هایم می رفتم و با تهدید ساطور گوشی موبایل طعمه هایم را سرقت می کردم.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 374430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟