دستگیری مردی مخوف که با سربریده عکس سلفی گرفته بود! + عکس قبل و بعد

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، فهد الصغیر یکی از جلادان گروه تروریستی داعش ISIS که مسئولیت جداکردن سر قربانیان را داشت، هنگام فرار Escape به اروپا در ترکیه بازداشت شد.
پس از تضعیف داعش در سوریه، بسیاری از عناصر این گروه تروریستی خاک این کشور را ترک کردند. فهد الصغیر نیز یکی از عناصر داعش است که پس از شکست های پی در پی این گروه تروریستی با عبور از مرز سوریه وارد خاک ترکیه شده و در این کشور مخفی شده بود. او در حالی که قصد فرار به اروپا را داشت از سوی نیروهای امنیتی ترکیه شناسایی و بازداشت شد. تصویر او در حالی که به دستانش دستبند زده اند در رسانه ها منتشر شد.

7897422_763
به گفته سخنگوی نیروهای امنیتی ترکیه، الصغیر فاصله 600 مایلی بین رقه تا مرز ترکیه را پیموده و پس از عبور از مرز، در خانه ای در شهر قوجاایلی واقع در شمال ترکیه مخفی شده بود. قوجاایلی در جنوب استانبول واقع شده و فاصله اندکی با مرز یونان و بلغارستان دارد. بدون شک، قصد او از مخفی شدن در این شهر، دسترسی ساده تر به اروپا بوده است.
فهد علاوه بر آموزش شکنجه Torture و کشتار، یکی از بازیگران فیلم های تبلیغاتی داعش نیز بود. عکس های او بارها در حالی که سر بریده قربانیانش را در دست دارد، از طریق رسانه های وابسته به داعش منتشر شده است. همچنین ویدئوهای هولناک او حین بریدن سر قربانیان از او یک جلاد شناخته شده ساخت.
پس از شکست های متعدد داعش، این گروه تروریستی بخش گسترده ای از قلمروی خود را از دست داد و با تضعیف موقعیتش در عراق و سوریه، عناصر آن ترکیه را بهترین مکان برای مخفی شدن و بازگشت به اروپا یافتند. 
بر اساس گزارش اینترپل، بیش از 26 هزار تروریست Terrorist که بیشتر آنها را عناصر داعش تشکیل می دهند درصدد مهاجرت به اروپا هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / خفاش رشت دستگیر شد + عکس متهم در صحنه

قتل استاد دانشگاه در مسیر رفتن به مسجد برای نماز صبح + عکس

سود سهام عدالت واریز شد

عکسی عجیب از زن چادری که مرد بود / اعدام بخاطر بلای شوم بر سر پسر 11 ساله + تصویر

کچل بودن دزد موقشنگ دستگاه های عابربانک تهران + فیلم ازکچلی دزد

پروانه همکلاسی هایش را به دام شیطانی بهنام می کشید

عکس پسربچه ای که به جرم عجیبی در نیشابور دستگیر شد! + تصویر

بی نظیرترین عکس از حمله خونین پلنگ ایرانی در کردستان + تصاویر

اقدام زشت زن و مرد جوان در پژو + عکس

جن گیرها زنان را برهنه کرده و در آغوش می گیرند /نوشتن وردهای جن گیری روی بدن زنان + جزییات

ماجرای 7 روز سرگردانی نابغه ایرانی +عکس

قتل عجیب دختر دانشجوی تهرانی با سیانور + عکس

فیلم گفتگو با یک شیطان داعشی که 200 دختر و زن کنیزش بودند / از آزار و اذیت آنان پشیمان نیستم! + عکس

کدخبر: 374237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟