درگیری خونین در محدوده خیابان تعبدی مشهد

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار قادر کریمی، رئیس پلیس Police استان خراسان رضوی گفت: در پی اعلام نزاع خیابانی 5 فرد شرور با 2 جوان در محدوده خیابان تعبدی مشهد که باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود بلافاصله هماهنگی های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس به عمل آمد و تیم های کلانتری شهید هاشمی نژاد و ماموران یگان امداد با هدایت سرهنگ آقا بیگی، فرمانده انتظامی مشهد وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی در ساعت 22:15 روز پنجشنبه گذشته در محل مورد نظر حاضر شدند و 2 جوان که به ضرب چاقو زخمی شده بودند از پلیس تقاضای کمک کردند.
رئیس پلیس خراسان رضوی اظهار داشت: ماموران انتظامی دو عامل اصلی درگیری خونین که 23 و 25 ساله هستند را در حال فرار Escape دستگیر و از آنان یک قبضه قمه کشف کردند.
وی با اشاره به این که عاملان اخلال در نظم و امنیت مدعی شدند در این درگیری سه نفر از دوستان شان نیز از یک مغازه بیرون آمده و خود را درگیر این درگیری کرده اند گفت: متاسفانه متهمان پس از حمله به 2 جوان کوله پشتی آنها را سرقت Stealing کرده بودند که نتوانستند از صحنه بگریزند.
کریمی با تشکر از اقدام سریع گشت های یگان امداد و تیم های کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد،گفت: متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند.
رئیس پلیس خراسان رضوی برقراری نظم و امنیت عمومی و ارتقای احساس امنیت را یکی از اولویت های اصلی و خط قرمز پلیس رضوی دانست، گفت: افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند بدانند با برخورد قاطعانه و جدی پلیس به پشتوانه حمایت های دستگاه قضایی روبرو خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 374230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟