انهدام باند دزدان حرفه ای در بجنورد

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار علیرضا مظاهری، رئیس پلیس Police استان خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing در سطح شهرستان بجنورد موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی اعضای باند و محل اختفای آنان شدند که در یک عملیات غافلگیرانه اعضای باند دستگیر و مقر انتظامی منتقل شدند.
رئیس پلیس استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این عملیات ۴ نفر از اعضای حرفه ای این باند سرقت در دام پلیس گرفتار شدند افزود: سارقان در زمینه سرقت از اماکن خصوصی، احشام، داخل و قطعات خودرو و موتورسیکلت، سرقت کابل و... فعالیت داشتند به بزه انتسابی اعتراف نمودند که پس از تکمیل پرونده به منظور انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
مظاهری در پایان از شهروندان خواست با رعایت نکات امنیتی فرصت ارتکاب جرم Crime را از مجرمان بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل Bridge ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 374160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟