رازگشایی از پرونده ربودن کودک 6 ساله در زاهدان

به گزارش گروه جنایی رکنا، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر ربوده شدن دختربچه ای 6 ساله از شهرستان مهریز استان یزد و اطلاع از مخفی شدن آدم ربایان در استان سیستان و بلوچستان، کاراگاهان پلیس Police موضوع دستگیری و رهایی کودک را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کاراگاهان پلیس آگاهی اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی را با انجام تحقیقات از خانواده کودک آغاز و در بررسی های میدانی دریافتند، افرادی با هدف اخاذی از این خانواده، کودک خردسال را ربوده اند.
ملاشاهی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس در ادامه تحقیقات با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه آدم ربایان و محل نگهداری گروگان hostage را در شهرستان زاهدان شناسایی کردند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: کاراگاهان پلیس با هماهنگی قضائی در عملیاتی مشترک با دستگیری 3 آدم ربا، کودک را از چنگ گروگانگیران آزاد کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 374150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟