11 دی ماه سال گذشته ماموران انتظامی کلانتری 102 پاسداران در جریان یک فقره قتل Murder در منزلی حوالی شیان قرار گرفتند. ماموران پس از حضور در محل و با تایید موضوع بازپرس کشیک قتل جنایی را در جریان موضوع قرار دادند.

در نتیجه سریعا بازپرس سجاد منافی آذر به همراه کارآگاهان جنایی به محل وقوع جنایت Crime اعزام شدند و در تحقیقات اولیه متوجه شدند که مقتول حتی برای نجات خود یک بار به سمت پنجره خانه اش رفته بود که با این وجود عامل یا عاملین جنایت او را به داخل خانه کشیده و او را می کشند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده بررسی دوربین های مداربسته انجام شد که در تحقیقاتی گسترده ماموران مشخص شدند سه مرد از خانه مقتول خارج شده اند.

با توجه به وجود چنین موضوعاتی در پرونده همسر مقتول مورد بازجویی قرار گرفت که او اظهار بی اطلاعی کرد و گفت برای مهمانی Party به خانه یکی از اقوام رفته بود و حتی فرزند 8 ساله خودش را نیز برده بود.

این زن همچنین مدعی بود شب حادثه Incident فرشید نامی که از آشنایان شوهرش بوده نیز در خانه حضور داشته است. با این وجود اظهارات این زن در مراحل بعدی وارد تناقضاتی شد که ماموران با هماهنگی قضایی او را بازداشت کردند و متهم در اظهاراتش مدعی شد فرشید مردی است که از تمامی ماجرا خبر دارد.

همسر مقتول در شرح ماجرا افزود: با فرشید از مدتی پیش آشنا شده بودم و به او گفتم که شوهرم را به شکلی بکشد و روز حادثه به فرشید کلید یدکی را دادم و از شوهرم خواستم که مرا به همراه فرزند هشت ساله ام به خانه اقوامم ببرد.

در ادامه ماموران موفق به شناسایی دو متهم متواری پرونده شدند. یکی از این متهمان اعتراف صریح به جنایت کرد و قتل را به گردن فرشید انداخت. او گفت: ما با فرشید در پارک آشنا شدیم و او گفت می خواهد شوهر خواهرش را گوشمالی بدهد و از ما کمک خواست.

این مرد در زمینه روز واقعه نیز توضیح داد: من و دوستم به همراه فرشید به خانه مقتول رفتیم و پنهان شدیم تا اینکه او بازگشت و با چاقو به جانش افتادیم که یکدفعه او موفق به فرار Escape به سمت پنجره شد اما فرشید او را گرفت و با ضربات چاقو او را کشت.

در انتها متهمان با صدور دستور قضایی در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی پایتخت قرار گرفتند و تحقیقات همچنان در این زمینه برای دستگیری متهم فراری ماجرا ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ درد ناک خانم دکتر در رشت + فیلم

کتک خوردن قاری قرآن به خاطر آزار و اذیت دختر 8 ساله + فیلم

گفتگو با مادر جوان همدانی که با انتشار یک ویدئو اعدام او را متوقف کرد + فیلم و عکس

دزدی که عاشق بوی کفش بود! + عکس

نقشه شوم زن خائن برای شوهر ثروتمند در تهران + عکس

آخرین عکس از هانیه دختر فداکار سرپل ذهاب هنگام زلزله

دزد فراری در سقوط از پل بزرگراه امام علی تهران کشته شد

تست شبانه زنده بودن یک مرده در قبر / کارمند بهشت زهرای تهران چه کرد؟

عکس / مار در رختخواب دختر نوجوان!

شوهرم 2 زن را با خود به خانه آورد! / آن دو از ترس در برابر چشمانم با شوهرم ارتباط داشتند! + عکس

اعتراف زورگیر خشن در کلانتری کن

حمله پسر 8 ساله به همکلاسی ها با چاقو

کدخبر: 373426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟