خانم پرستار به خاطر حسادت به مادر کودک او را کشت + عکس

اکاترینا کرسوا، 29 ساله، آنا بلوا مادر کودکی سه ساله را با چاقوی آشپزخانه به قتل Murder رساند. او انگیزه خود را حسودی به این مادر و حسرت داشتن خانواده‌ای مانند او عنوان کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اکاترینا پرستاری دلسوز و مهربان برای پاول، پسر آنا بلوا و الکسی بلوو بود. ولی در خفا در حسرت خانواده‌ی گرم و صمیمی آنا بود که همیشه آرزویش را داشت. بر اساس گزارش‌ها "او عقلش را از حسادت از دست داده بود و به خیالش، خودش می‌توانست مادر خیلی بهتری برای پاول باشد."

وقتی الکسی پدر پاول از محل کار به خانه برگشت، پسرشان را دید که بالای سر جسد مادرش در بغل گریه می‌کند. او به پلیس Police گفته است: "من موقع وقوع قتل سرکار بودم. وقتی برگشتم... وحشتناک بود. همسرم غرق در خون آنجا افتاده بود. کنارش یک چاقو بود و پرستار همانجا بچه به بغل من را نگاه می‌کرد. او به من گفت که آنا را کشته است." الکسی همچنین اضافه کرده که "او حدود یک سال بود که با ما زندگی می‌کرد. همیشه به شوخی می‌گفتم که انگار خواهر آنا است. حتی آخرهفته هم از پاول جدا نمی‌شد."

پرستار در دادگاه گفته است که همیشه رویای ازدواج و بچه‌دار شدن داشته و نسبت به پاول احساس مادری می‌کرده است. او از نظر سلامت عقلی معاینه و سالم قلمداد شده است. دادستان برای او پانزده سال حبس درخواست کرده است.

 

کدخبر: 373347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیسان درویشی
آیا این خبر مفید بود؟