به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حسین فاضلی، رئیس کلانتری 150 تهرانسر به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با وقوع چندین فقره سرقت Stealing و جیب بری در خیابان های این محله و شکایت شهروندان، ماموران انتظامی این کلانتری شناسایی و دستگیری این متهم را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی افزود: طی بررسی های انجام شده و اطلاعات به دست آمده از مالباختگان چهره و مشخصات 2 سارق حرفه ای و سابقه دار به دست آمد و تیم های عملیاتی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.
وی افزود: با شناسایی این متهمان محل های وقوع جرم Crime و محل تردد آنها شناسایی شد و این اقدامات ادامه یافت تا این که در نهایت، متهمان در بلوار گلها شناسایی و در تعقیب و گریزی کوتاه با موتورسیکلت دستگیر شدند.
رئیس کلانتری 150ذر پایان گفت: متهمان پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر 21 فقره سرقت و جیب بری اعتراف و در بازرسی از وسایل همراه آنها پنج دستگاه گوشی تلفن همراه و سه کیف پول مسروقه کشف شد.
فاضلی تصریح کرد: با اعترافات متهمان و تکمیل پرونده هر دو تن به دادسرا منتقل و با قرار صادر شده از سوی مقام قضایی به زندان Prison منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟