به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ مجتبی حسنی، رئیس پلیس Police شهرستان زاوه گفت: در پی گزارش سرقت Stealing یک موتورسیکلت در بخش "سلیمان" از توابع شهرستان زاوه تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه ساق تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.
وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته و یک سری تحقیقات میدانی به فردی سابقه دار مظنون و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.
رئیس پلیس شهرستان زاوه تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی ساق پس از اطمینان از دست داشتن متهم در سرقت موتورسیکلت با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.
وی عنوان کرد: در این عملیات ضمن دستگیری متهم و دو همدستش در بازرسی از مخفیگاه آنان سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند.
حسنی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های بعمل آمده به پنج فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان زاوه و فروش 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه به فردی مالخر اعتراف کردند که با هماهنگی مقام قضایی مالخر نیز دستگیر شد.
وی خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سعید خسروی سعید خسروی سعید خسروی
آیا این خبر مفید بود؟