به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ جهانشاه تیموری به تشریح این خبر پرداخت و گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در این محله بودند که در یکی از خیابان های فرعی، مردی را در حال سرقت Stealing از یک خودرو مشاهده و برای دستگیری وی اقدام کردند.

این مقام انتظامی افزود: سارق که متوجه حضور ماموران شده بود با رها کردن کوله و تجهیزاتی که همراهش بود سعی کرد از محل فرار Escape کند اما این اقدام به تعقیب وی منجر شد و ماموران موفق شدند او را چند قدم آنطرف تر دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: در همین زمان یکی دیگر از ماموران گشت های انتظامی این کلانتری نیز در حال گشتزنی در یک خیابان پایین تر از همان محدوده به یک سارق که پس از شکستن شیشه یک خودرو سعی در سرقت از آن داشت، برخورد کرده و او را در لحظه دستگیر کردند.

رئیس کلانتری 132 نبرد، عنوان داشت: طی یک عملیات ضربتی دیگر نیز یک سارق لوازم داخلی خودرو در خیابان نبرد مشاهده و پس از یک تعقیب و گریز کوتاه در حالی که سعی داشت با موتورسیکلت خود از محل فرار کند، دستگیر و به همراه دو سارق دیگر به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ تیموری، تصریح کرد: هر سه متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده های مذکور اعتراف کرده و هر یک به پنج فقره سرقت اقرار نمودند.

این مقام انتظامی، اظهار داشت: با تکمیل پرونده متهمان، هر سه تن برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و اموال مسروقه پس از شناسایی مالکانشان به آنهاباز پس داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عجیب ترین حکم قاضی برازجان برای دختر ۱۳ ساله که دزد بود! + عکس متن حکم

مردی شبیه کروکودیل شد و مُرد + عکس

رازی که در اعلامیه فوت یک زن فاش شد + عکس

قتل آرش 17 ساله بخاطر دوستی با زن مطلقه در تهران

فوری/ این جوان فردا صبح در همدان اعدام می شود / واکنش پرویز پرستویی + فیلم و عکس

قاتل تیرانداز راننده هیوندا برادرش بود + عکس قاتل و محل قتل

زنان تهرانی توسط این پسر خشن در ماشینش آزار می دیدند + عکس

اتفاق عجیب و وحشتناک برای دختر مشهدی در شب عروسی اش

زن خیاط شوهر نازایش را کشت! / در تهران رخ داد + عکس

التماس مرد شیطان صفت به 2 زن شاکی در دادگاه / او در برابر دوربین آنان را آزار داده بود + عکس

فوری / شلیک های مرگبار قاتل ناشناس به مرد گیلانی+ عکس محل قتل+16

شلیک مرگبار به جوانی در کوچصفهان رشت / قاتل ماسک به صورت داشت + فیلم و عکس+16

شکایت از همسر به خاطر مرگ پسر 4 ساله در دیگ قورمه سبزی

کدخبر: 373122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟