به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" گفت: نیمه شب گذشته ماموران کلانتری 152 خانی آباد، هنگام گشتزنی در اطراف پمپ بنزین، متوجه درگیری میان چند نفر در یکی از جایگاه های پمپ بنزین شدند، که برای بررسی موضوع تغییر مسیر داده و به محل درگیری مراجعه کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از حضور در محل، و بررسی های اولیه، متوجه شدند که افراد طرفین درگیری و گارگران پمپ بنزین بر سر نقد کردن وجوه نقد داخل کارت عابر بانک با هم درگیر شده اند که پس از تحقیق در خصوص کارت عابر بانک، مشخص شد که کارت موصوف سرقتی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از افراد حاضر در درگیری هشت کارت عابر بانک مسروقه، یک قبضه سلاح سرد و مدارک هویتی مسروقه کشف شد، ادامه داد: ماموران همه متهمان را برای تحقیقات به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قراردادند.

سرکلانتر دهم توضیح داد: متهمان در بازجویی اولیه اقرار کرد که به مدت چهار ماه است که با همکاری هم به صورت روزانه اقدام به سرقت Stealing زورگیری به شیوه های مختلف از شهروندان می کرده اند و پس از سرقت کارت های عابربانک آن ها، با همکاری کارگران پمپ بنزین اقدام به نقد کردن کارت ها کرده و در ازای هر 500 هزار تومان 50 هزار تومان به آنها پرداخت می کردند و این در حالی است که تا کنون 100 فقره سرقت به این شیوه انجام داده اند.

سرهنگ جلیلیان، تصریح کرد: پس از شناسایی محل اختفای سایر همدستان متهم با هماهنگی مقام قضایی، تیمی از ماموران کلانتری 152 به مخفیگاه آنان اعزام و ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی سایر هممدستان سارق زورگیر را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی تکمیلی به بزه انتسابی خود اقرار کردند عنوان داشت: با شناسایی تعدادی از مالباختگان و دعوت از آنان، چهره متهمان مورد شناسایی واقع شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه بلافاصله پس از زورگیری برای جلوگیری از برداشت وجوه نقد داخل کارت عابر بانک به نزدیکترین دستگاه خودپرداز مراجعه و با زدن دکمه ثبت و انتخاب گزینه مسدودی کارت، و سپس وارد کردن شماره کارت مسروقه، اقدام به مسدود نمودن آن کنید، خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 373118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟