زن کلاهبرداری که به بهانه ثبت نام عتبات عالیات از ۹۱ نفر از شهروندان دشتستانی کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد. متهم در مراسم‌های عزاداری و روضه خوانی بدنبال شناسایی افراد مالباخته بوده است. به گزارش گروه حوادث رکنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشتستان از دستگیری زن کلاهبرداری خبرداد که به بهانه ثبت نام عتبات عالیات از ۹۱ نفر از شهروندان دشتستانی کلاهبرداری کرده بود.

به گفته این مقام قضایی متهم سوژه هایش را در مراسم‌های عزاداری و روضه خوانی شناسایی کرده است.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان به پلیس Police آگاهی و اظهار شکایت مبنی بر اینکه از سوی فردی که اقدام به ثبت نام عتبات عالیات می‌کردند مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

حیدری در ادامه بیان کرد: در پی شکایات متعدد و گزارش‌های مردمی مبنی براینکه یک خانم با هویت معلوم با دریافت حدود مبلغ ۳۰۰ هزار تومان مردم را به اعزام به کربلای معلی و کاریابی در این شهرستان دعوت نموده و به متقاضیان اعلام کرده است که به عنوان یکی از خیرین مابقی هزینه سفر شما را پرداخت می‌کنم دراین رابطه پرونده قضایی تشکیل و دستورات قضایی لازم توسط بازپرس صادر و موضوع به پلیس آگاهی دشتستان ارجاع وتحقیقات اولیه انجام شده است.

دادستان دشتستان با اشاره به اینکه متهم هیچ گونه مجوزی از مراجع قانونی نداشته و اقدامی در جهت اعزام زائرین انجام نداده و کلاهبرداری کرده است، اضافه کرد: این فرد با فریب کاری و مانور‌های متقلبانه این مبالغ را از ۹۱ نفر اخذ و متواری شده بود.

حیدری ادامه داد: پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه نامبرده شناسایی و وی به اتهام کلاهبرداری دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان Prison شد.

حیدری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشتستان در پایان به شهروندان توصیه کرد ثبت نام برای عتبات عالیات را از طریق دفاتر تحت نظارت حج و زیارت و مبانی قانونی انجام دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 372976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟