زورگیری از خریداران پراید 6 میلیونی در سایت دیوار

اردیبهشت‌‌سال قبل بود که مردی سراسیمه به اداره پلیس رفت و از سه مرد جوان به اتهام کلاهبرداری و سرقت Stealing اموالش شکایت کرد. 
شاکی در توضیح ماجرا گفت: من کارمند دانشگاه هستم. مدتی قبل تصمیم گرفتم خودروی پراید دست دومی برای خودم بخرم تا اینکه روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه از طریق سایت دیوار خودروی پرایدی را به مبلغ 6‌میلیون و 600 هزار تومان با مردی که آگهی فروش داده بود معامله کردم. پس از بازدید خودرو با فروشنده قرار‌داد بستم و مبلغ 3‌میلیون تومان به کارتش واریز کردم و خودروی پراید را در پارکینگ بیهقی پارک کردیم و قرار شد چند روز دیگر پس از اینکه بقیه پول را به او دادم سند را به نام من بزند و خودرو را تحویلم دهد. 
یک‌روز بعد با فروشنده تماس گرفتم و گفتم پولش را آماده کرده‌ام اما او مدعی شد که در تهران نیست و چند روز دیگر به تهران بر می‌گردد. او چند باری مرا امروز و فردا کرد تا اینکه به او مشکوک شدم و به پارکینگ رفتم و متوجه شدم فروشنده با جعل کارت پارکینگ، خودرو را خارج کرده است. در حالی که شوکه شده بودم با فروشنده تماس گرفتم که گفت دو روز دیگر خودرو را به من تحویل می‌دهد. امروز صبح او با من تماس گرفت و در یکی از خیابان‌های اطراف بزرگراه آیت‌الله کاشانی قرار گذاشت تا خودروی پراید را تحویل ‌بدهد. 
وی ادامه داد: زمانی که سر قرار حاضر شدم تعداد 135‌سکه تمام بهار آزادی و 20‌میلیون تومان پول نقد همراه داشتم چون در حال اسباب‌کشی بودم در این چند روز سکه‌ها و پول‌های نقدم همیشه همراهم بود. در محل قرار فروشنده، همراه دو مرد دیگر سوار خودروی پژویی بودند که از من خواستند سوار شوم تا با هم برای زدن سند به دفترخانه برویم. به آنها اعتماد کردم و سوار شدم که ناگهان در بین راه فروشند اسلحه کلتی به طرف من گرفت و با تهدید کیفم را که تمامی سکه‌ها و 20 میلیون تومان پول نقد داخل آن بود از من گرفتند و پس از کتک کاری مرا در خیابان خلوتی به پایین پرتاب کردند و از محل گریختند. 
پس از طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی دادسرای ویژه سرقت برای رسیدگی و شناسایی سارقان مسلح در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت. در حالی که سارقان هیچ ردی از خود بجای نگذاشته بودند کارآگاهان در تحقیقات تخصصی، دو نفر از متهمان را در شهرستان شیروان استان خراسان شمالی شناسایی و آنها را بازداشت کردند. 
متهمان پس از انتقال به تهران در بازجویی‌ها به سرقت از شاکی اعتراف کردند و گفتند با همدستی مردی به نام حسام مدتی است از طریق آگهی فروش خودرو در سایت دیوار از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند. کارآگاهان در ادامه حسام را بازداشت کردند. حسام در بازجویی‌ها به کلاهبرداری از شاکی از طریق آگهی فروش خودروی پراید در سایت دیوار اعتراف کرد. 
وی گفت: مدتی است با درج آگهی فروش خودرو در سایت‌های مجازی از شهروندان کلاهبرداری می‌کنیم. 
متهمان در ادامه برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آزار و اذیت دختر 16 ساله توسط 4 دانشجوی پسر در آلاچیق پارک

شلیک به جمجمه پلیس موتورسوار در تهران

انفجار شی مشکوک در خرم‌آباد/ ۲ نفر کشته شدند

فوری / انفجار در خیابان 58 آزادی زاهدان / 10 تن به بیمارستان انتقال یافتند

گلایه های پدر بنیتا از تعلل در اجرای حکم قاتل فرزندش + عکس

فوری / سقوط هواپیما با 200 مسافر خارجی+ فیلم حادثه

مریم در خانه متروکه زندانی 4 پسر شیطان صفت بود / دوستی با زن مطلقه من را نابود کرد + عکس

آخرین خبر از پرونده اسیدپاشی و قطع انگشتان دختر تبریزی + عکس قبل و بعد از فاجعه

53 زن و 137 مرد تهرانی زنده زنده در آتش سوختند

شلیک گلوله به قلب یک پلیس در رودهن !

قتل دختر عموی 14 ساله با شلیک 80 گلوله + عکس

عامل قتل عام تهرانسر قبل از محاکمه مُرد! + عکس

قتل اسرارآمیز دختر و پسر عاشق داخل یک خودرو در پارکینگ / در مسجد سلیمان رخ داد + جزئیات

عاطفه سیاه بخت ترین عروس تهران / حتی نمی دانم قبر بچه هایم کجاست؟!+ عکس

نیمه شب در حالی که باردار بودم محسن به رویم چاقو کشید و من تسلیم شدم!

کدخبر: 372288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟