این 4 مسافر آبادان را بدجوری به هم ریختند !  + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل با افزایش پرونده های سرقت، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آّبادان دستور داد تا تیمی از ماموران اداره مبارزه با سرقت Stealing پلیس آگاهی آبادان برا دستگیری عاملان این دزدی theft ها وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات به محل های سرقت رفتند و مشخص شد که دزدان با تخریب درهای ضد سرقت اقدام به سرقت طلا، پول و وسایل با ارزش خانه ها می کنند.

ماموران در ادامه تجسس ها پی بردند دزدان پس از سرقت اقدام به دزدیدن حافظه دوربین های مداربسته و آیفون ها تصویری کرده اند تا سرنخی از خود به جا نگذارند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند عاملان این سرقت ها را که یک باند 4 نفره هستند در اهواز شناسایی کنند.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که یکی از دزدان با سفر خانوادگی به آبادان قصد سرقت از خانه ای را دارند و همین کافی بود تا متهم همراه همسر و فرزندش در آبادان دستگیر شوند.

زن جوان به ماموران گفت: هر هفته همسرم به بهانه خرید مرا به آبادان می آورد و من در بازار Store بودم و او به سراغ دوستانش می رفت و از ماجرای سرقت اطلاعی ندارم.

دزد جوان که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: با 3 تن از دوستانم از اهواز به آبادان می آمدیم و دست به سرقت می زدیم.

وی گفت: همدستانم قبل از سرقت خانه های اعیانی را شناسایی می کردند و اگر خانه ها به سیستم های امنیتی هم مجهز بود از آنها عبور می کردیم و به راحتی دست به سرقت می زدیم.

سارق حرفه ای ادامه داد: در این مدت بیش از 40 خانه را هدف سرقت قرار دادیم.

بنا به این گزارش، تجسس های پلیسی برای دستگیری 3 متهم دیگر این پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 371975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟