به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ رضا زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing مغازه، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس Police قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مطالعه دقیق پرونده‌های واصله، جمع‌آوری شواهد و مستندات موجود، ظن مأموران بر سارقان بومی قوت گرفت که بلافاصله تحقیقات گسترده‌ای در این خصوص انجام شد، افزود: با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، از طریق تماس با تلفن همراه مالباختگان که در اختیار سارقان بود با برانگیختن حس طمع متهمان، از آنان شماره‌حساب جهت واریز وجه، تحت عنوان مبلغ بدهکاری اخذ شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه پس از به دست آوردن شماره‌حساب، متهم اصلی شناسایی و در یک عملیات از پیش تعیین شده در منزلش دستگیر شد، گفت: متهم پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل و یکی از شاکیان کلیه لوازم سرقتی را شناسایی و اعلام داشت که از منزلش به سرقت رفته است.

زارعی ابراز کرد: در بازجویی‌های تخصصی، متهم به 2 فقره سرقت منزل و 5 فقره سرقت مغازه در مجموع به 7 فقره سرقت با همدستی دوستش اعتراف کرد که در یک عملیات غافلگیرانه وی نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان تصریح کرد: با راهنمایی متهمان، کلیه محل‌های سرقت تأیید، و اموال سرقتی به مالباختگان تحویل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 371688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟