سرهنگ علی میرشمسی ضمن تشریح این خبر گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 133 شهرزیبا، در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به شیشه شکسته یک خودروی سواری مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس Police بر سرعت خود افزوده و با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک سعی کرد از محل دور شود که این اقدام به تعقیب وی منجر شده و ماموران طی استعلام های انجام شده دریافتند که این خودرو از محدوده میدان آزادی Freedom به سرقت Stealing رفته است که در نهایت سارق با شلیک به لاستیک خودرو متوقف و دستگیر شد.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت تصریح کرد: متهم به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی های صورت گرفته به جرم Crime خود مبنی بر سرقت خودرو و همچنین سرقت لوازم داخلی چند خودروی دیگر نیز اعتراف و پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ میرشمسی، در پایان اظهار داشت: در بازرسی از داخل خودرو مذکور تعدادی لوازم مسروقه خودرو نیز از جمله چند عدد سیم کارت، گواهینامه، کارت خودرویی دیگر، گوشی تلفن همراه، فلش مموری، سشووار، جعبه ابزار، اورکت، کاپشن و چند دست لباس کشف و ضبط شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟