سرهنگ حسین فاضلی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان ساکن محدوده تهرانسر در خصوص سرقت Stealing تلفن همراه آنها، تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که یک سارق، ضمن پرسه زنی در محدوده های اطراف بانک ها و در پیاده روها، پس از شناسایی سوژه های خود اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می کند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده و اطلاعاتی که شاکیان در اختیار ماموران قرار داده بودند، چهره و مشخصات ظاهری متهم به دست آمد و در میان ماموران گشت های انتظامی مستقر در محدوده توزیع شد.

رئیس کلانتری 150 عنوان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته یکی از ماموران، متهم مذکور را در حال پرسه زنی مقابل یکی از بانک های این محدوده مشاهده کرده و برای دستگیری وی اقدام کرد.

سرهنگ فاضلی تصریح کرد: متهم ، پس از یک تعقیب و گریز کوتاه بازداشت و به کلانتری منتقل شد که در بازجویی ها به جرم Crime خود مبنی بر سرقت از شهروندان اعتراف و در بازرسی بدنی از وی نیز سه دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

به این ترتیب، متهم برای سیر تحقیقات تکمیلی به پایگاه پنجم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و مالکان گوشی های تلفن همراه پس از شناسایی برای بازپس گیری اموال خود به کلانتری دعوت شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟