سرهنگ تیموری اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی در شرق پایتخت اقدام به توزیع مواد مخدر Drugs از نوع روانگردان می کند. ماموران این کلانتری شناسایی و دستگیری متهم را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در پایش اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و فردی به طور مستمر در سطح حوزه اقدام به فروش حشیش می کند

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش گشت های انتظامی هدفمند بیان داشت: ماموران انتظامی شب گذشته هنگام گشت زنی در سطح حوزه، متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری می شوند و مدتی وی را تحت مراقبت قرار داده تا اینکه ظن ماموران به یقین نزدیک و برای بررسی بیشتر به خودرو نزدیک می شوند.

رئیس کلانتری 132 نبرد، افزود: ماموران انتظامی پس از دقایقی تعقیب و گریز، موفق شدند در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته مقدار 238 گرم حشیش که متهم به طور بسته بندی شده و آماده برای فروش، مهیا کرده بود، کشف شد؛ خاطر نشان کرد: متهم در ابتدا برای انجام تحقیقات مقدماتی به کلانتری منتقل و سپس برای انجام مراحل قانونی، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده در این خصوص گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟