سرهنگ "محمد باقر قدم زاده" به تشریح این خبر پرداخت و گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت‌زنی در خیابان دربند، و اطراف آن بودند که از طریق اپراتور مرکز فوریت های پلیسی 110 خبری مبنی بر حضور دو سارق در یک خانه گزارش و بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعلام شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: با رسیدن ماموران به محل، دو سارق که در حال تخریب قفل در ورود یک خانه بودند، پا به فرار Escape گذاشته و تجهیزات خود را رها کردند، که این اقدام به تعقیب آنها منجر شده و هر دو نفر پس از دقایقی تعقیب و گریز بازداشت شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی های اولیه، هر دو متهم به جرم Crime خود مبنی بر سرقت Stealing از منزل مذکور اعتراف کردند.

سرهنگ قدم زاده، تصریح کرد: به این ترتیب، متهمان پس از اعتراف به جرم خود برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شده و در بازرسی از وسایل آنها تعدادی تجهیزات تخریب در منازل از جمله دیلم، اره آهن بر و پیچ گوشتی، کشف شد.

رئیس کلانتری 122 اظهار داشت: متهمان در کلانتری نیز تحت بازجویی قرار گرفتند که در نتیجه به سه فقره سرقت دیگر به همین روش اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به پایگاه یکم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟