به گزارش رکنا، سرهنگ "لشینی"به تشریح این خبر پرداخت و گفت: چندی پیش تعدادی از کسبه خیابان عارف، واقع در محدوده میدان خراسان، ضمن مراجعه به این کلانتری شکایتی مبنی بر سرقت Stealing از مغازه هایشان ارایه کردند که این مساله باعث شد تیمی از ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شوند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که یک سارق با استفاده از تاریکی شب و عدم نصب تجهیزات ایمنی مغازه های این محدوده اقدام به سرقت از آنها می کند.

وی افزود: تحقیقات انجام شده از سوی ماموران به شناسایی چهره متهم انجامید و در نهایت تصویر متهم در اختیار ماموران قرار گرفت تا در صورت مشاهده وی را دستگیر کنند و از سوی آموزش های لازم برای پیشگیری از سرقت به مالکان مغازه ها ارایه شد.

رئیس کلانتری 114 عنوان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده خیابان گیلکی جنوبی، سارق مذکور را مشاهده کرده و از آنجا که تردد وی در محدوده های جرم Crime خیز زیاد بود، به وی مظنون و او را تعقیب کردند.

سرهنگ لشینی، تصریح کرد: این تعقیب و گریز دقایقی چند طول نکشید و در نهایت متهم مذکور که قیافه ای غلط انداز نیز داشت، از سوی ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد که در نتیجه بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و همچنین در بازرسی از وسایل همراه وی، چند دست البسه، چند عدد روبالشی و حوله، اسپری های خوش بو کننده، عینک آفتابی، قابلمه و لامپ کم مصرف کشف شد.

این گزارش حاکی است، متهم در ادامه بازجویی ها به سرقت های خرد از مغازه های مختلف این محدوده اقرار کرد و عنوان داشت که اموال مسروقه را در میدان شوش به عنوان پول مواد مخدر Drugs به خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر می فروشد و به جای آن مواد مخدر تهیه می کند.

به این ترتیب، پرونده متهم تکمیل و برای تحقیقات بیشتر به دادسرای شهید محلاتی منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟