این مردان خیابان های تهران را به هم ریختند + عکس

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقین داخل خودرو حرفه ای خبر داد که در تحقیقات تکمیلی به دهها فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند . 

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر عنوان داشت : مأمورین کلانتری 127 نارمک ، روز هشتم فروردین ماه هنگام گشت زنی در خیابان شهید مدنی به جوانی حدودا 25 ساله مشکوک شده و در همان بازرسی اولیه موفق به کشف دهها عدد لوازم مختلف داخل خودرو از این فرد شدند .

با ارجاع پرونده به پایگاه چهارم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ ، فرد دستگیر شده به عنوان یکی از متهمین سابقه دار با 5 فقره سابقه سرقت Stealing داخل خودرو در همان تحقیقات مقدماتی شناسایی شد و در ادامه ضمن معرفی دو همدست خود به نام های امید و مهرداد عنوان داشت که قصد فروش اموال مسروقه مکشوفه را داشته است .

در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی محل تردد دو متهم دیگر پرونده در محدوده میدان رسالت ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی موفق به دستگیری این دو نفر ( امید و مهرداد ) شده و آنها نیز علیرغم انکار هرگونه ارتکاب جرایم در زمان دستگیری ، نهایتا به بیش از 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو بویژه خودروهای پژو ، پراید و سمند اعتراف نمودند .

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر عنوان داشت : متهمین ضمن هماهنگی با مقام محترم قضایی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به منظور شناسایی محل های سرقت و همچنین دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 371581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟