فرار 2 دزد با خودروی پلیس تهران + عکس

عصر روز شنبه 18 فروردین‌ماه امسال به مأموران پلیس در یکی از مناطق جنوب غربی تهران خبر رسید که سه‌سارق هنگام انتقال به دادسرا با سرقت Stealing خودروی مأموران بدرقه از محل گریخته‌اند.

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد مدتی قبل سرقت‌های مشابهی از فروشگاه‌های لوازم‌التحریر حوالی چهار‌راه سیروس در جنوب تهران به مأموران کلانتری و گشت‌هایی پلیس گزارش می‌شود تا اینکه مأموران پلیس روز جمعه هنگام گشت‌زنی در بازار Store لوازم التحریر سه مرد جوان را هنگام سرقت لوازم التحریر دستگیر می‌کنند. مأموران در بازرسی بدنی از سارقان چند بسته خودکار، روان نویس و... کشف می‌کنند. متهمان پس از اعتراف به سرقت برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار می‌گیرند تا اینکه عصر روز شنبه مأموران برای گرفتن دستور قضایی همراه سارقان راهی دادسرایی در جنوب تهران می‌شوند.

لحظاتی بعد خودروی حامل سارقان در نزدیکی دادسرا توقف می‌کند و مأمور پلیس برای هماهنگی از خودرو خارج می‌شود و لحظاتی بعد هم سرباز بدرقه خودروی حامل سارقان برای انجام کاری خودرو را ترک می‌کند. ثانیه‌هایی بعد سارقان از فرصت استفاده می‌کنند و در حالی که هر سه دستبند به دست بودند یکی از آنها خودش را به پشت فرمان می‌رساند و با روشن کردن خودرو اقدام به فرار Escape می‌کنند. مأموران وقتی متوجه فرار متهمان با خودروی پلیس می‌شوند دستور ایست می‌دهند اما سارقان بدون توجه به دستور ایست فرار می‌کنند و از محل دور می‌شوند.

پس از تحقیقات لازم، مأموران گشتی پلیس با طرح مهار جست‌وجو برای دستگیری سارقان فراری را آغاز می‌کنند تا اینکه ساعتی بعد خودروی سرقت شده را در کنار خیابانی در جنوب تهران پیدا می‌کنند و دقایقی بعد موفق می‌شوند دو نفر از سارقان فراری را در یکی از خیابان‌های حوالی یافت‌آباد شناسایی و دستگیر کنند‌. تحقیقات برای دستگیری همدست سارقان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر بچه 4 ساله گمشده با دودست قطع شده پیدا شد! / یک واقعه تلخ

مرد آدمخوار با خون مرد کشاورز نقاشی کشید! + عکس 16+

مرده‌ای که از خانه اش در مشهد فرار کرد! / او عروس 17 ساله بود

سرنوشت مبهم 6 دختر و پسر زیر 12 سال که در تهران ناپدید شدند + عکس و جزئیات

درخواست عجیب طلاق 6 روز پس از زندگی به خاطر مسواک نزدن داماد کرجی! + عکس

دستگیری قاتل نوزاد خوزستانی در جاده کندوان چالوس

دستگیری بازیگر مشهور تلویزیونی به خاطر آزار شیطانی یک زن + عکس

تبهکار ثروتمند، جواهراتش را به گور برد + عکس

پرونده قتل ندای 7 ساله خارج از نوبت رسیدگی می شود + عکس

نیمه شب مرد جوان در لباس خواب مرا غافلگیر کرد! / دختر جوان پس از رفتن مرد غریبه مادرش را در وضعیت بدی پیدا کرد

فیلم لحظه فرار قاچاقچی از ایست و بازرسی / او پلیس را زیر گرفت!

آتش نشان تهرانی در دام شوم دختر 18 ساله افتاد + عکس

فوری / انفجار خونین در بابل + عکس

 

کدخبر: 371450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟