این 2 دزد خوش تیپ را می شناسید؟ / به پلیس تهران خبر بدهید + عکس

ساعت 11:45 روز دوشنبه 20‌شهریور‌ماه 96 بود که به مأموران کلانتری 118‌ستارخان خبر رسید سارقان مسلح به ساختمان مسکونی دستبرد زده‌اند. مأموران پلیس بعد از حضور در محل و در جریان اولین تحقیقات متوجه شدند که دو مرد حدوداً 30 ساله با تهدید اسلحه بیش از 70 میلیون تومان پول و طلا سرقت Stealing کرده و بعد از حبس کردن گروگانگیران از محل فرار Escape کرده‌اند. بعد از آن بود که پرونده به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه34 در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس‌آگاهی تهران قرار گرفت. یکی از شاکیان گفت: همه ساکنان ساختمان از اعضای یک خانواده هستیم. حدود ساعت 11 بود که زنگ آپارتمان Apartment را زدند. وقتی دختر شش‌ساله‌ام در را باز کرد ناگهان دو مرد مسلح وارد شدند. آنها با تهدید شروع به ضرب و جرح من کردند و خواستند پول و طلاهایم را به آنها بدهم. یکی از آنها هم دخترم را به گروگان hostage گرفت و تهدید کرد در صورتی که به خواسته‌شان عمل نکنم او را با خودشان خواهند برد. لحظاتی بعد بود که پدر و مادرم همراه خواهر و خواهرزاده‌ام که در واحدهای دیگر زندگی می‌کنند و صدایمان را شنیده بودند وارد شدند.

خواهر شاکی هم گفت: من با شنیدن فریادهای خواهرم از آپارتمانش، پدر و مادرم را که در طبقه دیگر ساختمان زندگی می‌کنند با خبر کردم. بعد همراه آنها و پسرم وارد خانه خواهرم شدیم. ناگهان دو مرد مسلح را دیدم که خواهرم را در یک اتاق و خواهرزاده‌ام را در اتاق دیگر حبس کرده بودند. یکی از آنها با اسلحه من را تهدید کرد و خواست جای گاوصندوق را به آنها نشان دهم. من پول و طلاهایی که داشتم به آنها دادم و هر چه گفتم که در خانه گاوصندوق نداریم به حرفم توجه نکرد. سرانجام همه ما را در اتاقی حبس کردند و بعد از زدن اسپری فلفل از ساختمان خارج شدند.

بعد از ثبت شکایت‌ها، کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته ساختمان تصاویر دو متهم را به دست آوردند. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس‌آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: دستور انتشار دوباره تصاویر متهمان از سوی قاضی صادر شده و شهروندانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده‌اند اطلاعات خود را از طریق شماره‌های 51055501 و 55381036 در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خانم مهندس فوتبالیست مشهور تهرانی را به دادگاه کشاند / بعد از تعطیلات نوروز رخ داد

عکس/ تحقیر و توهین به دختران ورزشکار ایران!

ماجرای سنگسار دختر 19 ساله زیبا توسط 3 مرد +عکس

درخواست مرد سرشناس برای طلاق زن دومش + عکس

دوستم حمید دختری را باردار کرد و گردن من انداخت!

وقتی از حوزه علمیه مشهد خارج شدم دوستم مرا به خانه اش دعوت کرد و!!!

دختر دانشجویی فقط به ازدواج فکر می کرد اما یونس پس از ارتباط غیر شرعی ناپدید شد!

ماجرای ازدواج‌ یک شبه! / قاضی دادگاه تهران چه گفت؟

فوری / انتشار نخستین عکس ها از ایرانی هایی که در حمله هوایی به سوریه شهید شدند

زن شیطان صفت در کرمان خودکشی کرد!

جزییات کلاهبرداری میلیاردی از مربی مشهور لیگ برتر ایران + عکس

فوری / نخستین عکس ها از ۶ دختر و پسر بچه گمشده گرمساری بعد از پیدا شدن + تصاویر

کدخبر: 371446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟