به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 5 صبح 17 فروردین ماه امسال صدای تیراندازی در منطقه لاله 3 3 فیه آبادان سکوت سحرگاهی را شکست و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل تیراندازی اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند در این تیراندازی ها دو مرد مجروح شده و دیوار خانه ای هدف گلوله قرار گرفته است که به سرعت 2 مجروح این درگیری مسلحانه به بیمارستان منتقل شدند.

مرد جوان که خانه اش هدف گلوله قرار گرفته بود در تحقیقات ابتدایی به ماموران گفت: داخل خانه درحال استراحت بودیم که ناگهان با صدای تیراندازی به سمت خانه ام از خواب بیدار شدیم.

وی افزود: وقتی به جلوی در رفتم مشاهده کردم که 4 تن از بستگانمان سوار بر موتور و با در دست داشتن سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی می کنند و در همین لحظه دو تن از افراد داخل خانه نیز برای پیگیری ماجرا از خانه خارج شدند که هدف گلوله قرار گرفتند که آنها را به بیمارستان طالقانی منتقل کردیم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و خیلی زود با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند 3 تن از افرادی که در این تیراندازی سحرگاهی حضور داشتند را دستگیر کنند.

ماموران در بازجویی های پلیسی پی بردند که افراد با هم فامیل هستندو به خاطر یک اختلاف قدیمی دست به این تیراندازی زده اند.

بنا به این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 371366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟