دستگیری 18 خرده فروش ، سارق و معتاد پرخطر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

سرهنگ "حسین بیات مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: روز گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر Drugs و معتادان پرخطر در منطقه 14معصوم، شهر نیشابور به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح پس از برآورد اطلاعاتی با حضور 10 تیم از پلیس مبارزه با مواد مخدر ،یگان امداد ، آگاهی ،پلیس پیشگیری و کلانتری های درون شهری در چند عملیات ضربتی 10 خرده فروش ،همگی مرد ،5 معتاد Addicted پرخطر و 3 سارق خیابانی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ بیات مختاری با اشاره به کشف 10 فقره انواع سرقت Stealing (هفت فقره سرقت داخل خودرو دو فقره منزل ،یک فقره مغازه )و کشف مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی تصریح کرد: توقیف 19 دستگاه وسیله نقلیه (هفت دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتور سیکلت )بدلیل مخدوش بودن پلاک ،همراه نداشتن مدارک و .. از دیگر نتایج این طرح است .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از همکاری خوب شهروندان در اجرای طرح ها تاکید کرد: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم Crime خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر با حمایت دستگاه قضایی توسط این فرماندهی پیگیری می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟